Då jag för tillfället bor i stugan i skärgårn så har det blivit endel betes-testande då jag av en händelse köpte mitt första jerkspö i slutet i Mars... Nu börjar frugan gnälla och lådorna bli fulla samtidigt som jag kommit fram till vad som passar mig (och har ett o annat skoj på inköpslistan)... Därför säljer jag nu av lite mys i heta färger...mest plast men lite trä me
Det två översta bilderna säljes helst som paket och den sista lite stycksaker men säljer helest åtminstone 2 beten åt gången. Tanken är att saker skickas utan krok men undantag kan ev. göras.
-Cobbs Attidude Shad i Perch
-SG Freestyler i Whitefish?
-Busterjerk i Gäddtorsk? (ngn "signad" specialfärg)
Säljes som dunderslugt paket för 250kr inkl frakt med postens gröna. En Wolfcreek The Cub/The Wolf i bra skick går bra istället för pengar. Eller en skinny i aggresiv färgsättning
-Big Bandit Suspending i Wolfcreekfärgen Eldkarp
-Big Bandit Suspending i Wolfcreekfärgen Brown Parrot
-Big Bandit Shallow i Tigermört? (ngn "signad" specialfärg)
Säljes som stekhett paket för 300kr inkl frakt med postens gröna. En Wolfcreek The Cub/The Wolf i bra skick går bra istället för pengar. Eller en skinny i aggresiv färgsättning - Bortbytt!
-SZ/Abu Mcelly 17 i blåsilver -80spänn
-Wolftail Jr Shallow i wolfcreekfärgen fluo baitfish -90spänn
-Mälaren Pulex light - Åland nyskick -200pix - borta!
-Birkan G.tail - svartgulprickigmedliteröttpåmagen- 170pix
Frakt 30kr med postens gröna, Fri frakt vid köp 2 eller fler. Går alltid bra att betala med cubbar/wolfar/skinny's!
Kom o köööp! (ngn pig 6-tum eller piglet kan även tas in i byte). Alla prylar finns i Oskarshamnstrakten om ngn skulle råka vara i näraheten.
Om du vill tjöta lite på sms eller telefon finns jag på 0708-876-trehundra
/Mattias
Det två översta bilderna säljes helst som paket och den sista lite stycksaker men säljer helest åtminstone 2 beten åt gången. Tanken är att saker skickas utan krok men undantag kan ev. göras.
-Cobbs Attidude Shad i Perch
-SG Freestyler i Whitefish?
-Busterjerk i Gäddtorsk? (ngn "signad" specialfärg)
Säljes som dunderslugt paket för 250kr inkl frakt med postens gröna. En Wolfcreek The Cub/The Wolf i bra skick går bra istället för pengar. Eller en skinny i aggresiv färgsättning
-Big Bandit Suspending i Wolfcreekfärgen Eldkarp
-Big Bandit Suspending i Wolfcreekfärgen Brown Parrot
-Big Bandit Shallow i Tigermört? (ngn "signad" specialfärg)
Säljes som stekhett paket för 300kr inkl frakt med postens gröna. En Wolfcreek The Cub/The Wolf i bra skick går bra istället för pengar. Eller en skinny i aggresiv färgsättning - Bortbytt!
-SZ/Abu Mcelly 17 i blåsilver -80spänn
-Wolftail Jr Shallow i wolfcreekfärgen fluo baitfish -90spänn
-Mälaren Pulex light - Åland nyskick -200pix - borta!
-Birkan G.tail - svartgulprickigmedliteröttpåmagen- 170pix
Frakt 30kr med postens gröna, Fri frakt vid köp 2 eller fler. Går alltid bra att betala med cubbar/wolfar/skinny's!
Kom o köööp! (ngn pig 6-tum eller piglet kan även tas in i byte). Alla prylar finns i Oskarshamnstrakten om ngn skulle råka vara i näraheten.
Om du vill tjöta lite på sms eller telefon finns jag på 0708-876-trehundra
/Mattias
Kommentera