Jag säljer 6 stycken gäddwobblers och två skedrag, de är nästan helt nya, de har bara använts i ett test. Maila mig (zypro_@hotmail.com) så skickar jag en bild med alla färger.
Wobblers
1 st Rapala Super Super Shad Rap 14,5 cm
1 st Storm 15 cm, vet ej namn.
1 st Pike Buster 16 cm
1 st Nils Master Invincible 15 cm
1 st Nils Master Big Mouth 12 cm
1 st Storm Wiggle Wart
Skedrag
2 st Rapala Minnow Spoon
Wobblernas nypris är ca 80-140 kr styck och skeddragen 69 kr styck. Vikten är 20-45 g.
Jag säljer allting för 490 kr + frakt. Kan även bytas mot jerkbaits. Priset kan diskuteras.
Jag kan skicka paketet på postförskott, dvs du betalar för att få hämta ut paketet vid posten.
Vill du ha bild, annan information eller vill du köpa dem, kan du skicka ett email till zypro_@hotmail.com. så svarar jag så fort som möjligt.
zypro_@hotmail.com
zypro_@hotmail.com
Wobblers
1 st Rapala Super Super Shad Rap 14,5 cm
1 st Storm 15 cm, vet ej namn.
1 st Pike Buster 16 cm
1 st Nils Master Invincible 15 cm
1 st Nils Master Big Mouth 12 cm
1 st Storm Wiggle Wart
Skedrag
2 st Rapala Minnow Spoon
Wobblernas nypris är ca 80-140 kr styck och skeddragen 69 kr styck. Vikten är 20-45 g.
Jag säljer allting för 490 kr + frakt. Kan även bytas mot jerkbaits. Priset kan diskuteras.
Jag kan skicka paketet på postförskott, dvs du betalar för att få hämta ut paketet vid posten.
Vill du ha bild, annan information eller vill du köpa dem, kan du skicka ett email till zypro_@hotmail.com. så svarar jag så fort som möjligt.
zypro_@hotmail.com
zypro_@hotmail.com

Kommentera