Lite saker har blivit över o då är det väll lika bra att någon annan får glädja av dom. Kolla nedan för möjligheter för byte - byter egentligen helst. Kontakt via PM. Saker kan hämtas i Lund eller evt. Älmhult eller såklart skickas förutom motorn.
Bild B
Shimano corvalus 300A med Matrix PRO. Helt ok rulle men högervevat. Använt men fungerar som den ska. 400,- ell bud
Bild C
BFT Vertical extreme 1 pcs 30g Har varit med som extra spö 3 pass och därför sparsamt använt. 500,-
Dessutom lite beten som inte får tid i vattnet där dom hör hemma. Alla skickas utan krok och ringar. Vissa har krok/hugg märken - what you see is what you get.
Bild D
Westin platypus 60,-/styck
Bild F
SG rattle shad: 30,-/styck
Bild G
SG 19 cm 4-play lipplure: 50,-/ styck
Bild H
SG 25 cm 4-play slow sink swimbait: 75,-/styck
Alla kvarvarande beten: packet pris: 350,-
Om saker ska skickas står köparn för frakten. Om prisen inte stämmer då kom med bud via PM. Föredrar såklart köpare som tar flera beten.
Jag vill som skrivit står gärna byta (med pengar imellan etc ) mot saker som jag KLART borde ha:
Ett extra ekolod - inget fancy fast jag föredrar att det har 83kHz givare.

Bild B
Shimano corvalus 300A med Matrix PRO. Helt ok rulle men högervevat. Använt men fungerar som den ska. 400,- ell bud
Bild C
BFT Vertical extreme 1 pcs 30g Har varit med som extra spö 3 pass och därför sparsamt använt. 500,-
Dessutom lite beten som inte får tid i vattnet där dom hör hemma. Alla skickas utan krok och ringar. Vissa har krok/hugg märken - what you see is what you get.
Bild D
Westin platypus 60,-/styck
Bild F
SG rattle shad: 30,-/styck
Bild G
SG 19 cm 4-play lipplure: 50,-/ styck
Bild H
SG 25 cm 4-play slow sink swimbait: 75,-/styck
Alla kvarvarande beten: packet pris: 350,-
Om saker ska skickas står köparn för frakten. Om prisen inte stämmer då kom med bud via PM. Föredrar såklart köpare som tar flera beten.
Jag vill som skrivit står gärna byta (med pengar imellan etc ) mot saker som jag KLART borde ha:
Ett extra ekolod - inget fancy fast jag föredrar att det har 83kHz givare.
Kommentera