Hej!
Som rubriken lyder så tänkte jag göra mig av med några gamla fiskeprylar som stått i förrådet för länge nu.
Alla spön som jag säljer är bra spön att lära sig att flugfiska med. Det har jag nämligen gjort själv med dessa. Anledningen till att dessa åkt ner i förrådet är för att jag har köpt nya. 1 och 3 är i bra skick och inga märken på dem. 2 är i lite sämre skick, men har själklart egenskaperna kvar. Det är ju trots allt insidan som räknas 4 är ett 2-handspö som jag själv köpte beg för 2 år sedan, då jag skulle lära mig det. Kommer tyvärr inte ihåg klass eller fot på den, men vet att det är DAIWA som gjort den från början.
Spinnarna/Jiggarna/Skedarna går att köpa påse för påse, eller så köper man allt ink låda. Dessa har ett par år på nacken så klaga ej på utseendet
Spinnfluorna gör att köpa en och en Väger typ 40g efter de varit i vatten.
Vobblerna köpes med hela lådan och det som finns där i. Går ej att köpa styckvis.
Jerkarna går att köpa en och en eller alla på ett svep såklart. Dessa är oanvända då jag inte(av någon konstig anledning) bara inte fiskat med dem.
Vobblers och Jerkarna säljes utan krokar.
Köparen står för frakten.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1. Tänkte jag mig 550:- för
-----------------------------------------------
2. 100:- för den nyfikne flugfiskaren!
3. Tänkte jag mig 600:- för
4. Tänkte jag mig 300:- (köpte det själv för 1000:- för 2 år sedan).
----------------------------------------------
5. Allt för 150:-
6. Dessa för 100:-
7.Dessa för 25:-
8. 25:- även för dessa. Krock finns till Flying luren.
9. 30:- st eller 50:- för båda
-----------------------------------------------------------
10. Allt detta säljs för 150:- ink låda. Men utan krokar på vobblers.
11. Allt går för 300:- Eller 75:- st. Ink låda utan krokar.
Som rubriken lyder så tänkte jag göra mig av med några gamla fiskeprylar som stått i förrådet för länge nu.
Alla spön som jag säljer är bra spön att lära sig att flugfiska med. Det har jag nämligen gjort själv med dessa. Anledningen till att dessa åkt ner i förrådet är för att jag har köpt nya. 1 och 3 är i bra skick och inga märken på dem. 2 är i lite sämre skick, men har själklart egenskaperna kvar. Det är ju trots allt insidan som räknas 4 är ett 2-handspö som jag själv köpte beg för 2 år sedan, då jag skulle lära mig det. Kommer tyvärr inte ihåg klass eller fot på den, men vet att det är DAIWA som gjort den från början.
Spinnarna/Jiggarna/Skedarna går att köpa påse för påse, eller så köper man allt ink låda. Dessa har ett par år på nacken så klaga ej på utseendet
Spinnfluorna gör att köpa en och en Väger typ 40g efter de varit i vatten.
Vobblerna köpes med hela lådan och det som finns där i. Går ej att köpa styckvis.
Jerkarna går att köpa en och en eller alla på ett svep såklart. Dessa är oanvända då jag inte(av någon konstig anledning) bara inte fiskat med dem.
Vobblers och Jerkarna säljes utan krokar.
Köparen står för frakten.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1. Tänkte jag mig 550:- för
2. 100:- för den nyfikne flugfiskaren!
3. Tänkte jag mig 600:- för
4. Tänkte jag mig 300:- (köpte det själv för 1000:- för 2 år sedan).
----------------------------------------------
5. Allt för 150:-
6. Dessa för 100:-
7.Dessa för 25:-
8. 25:- även för dessa. Krock finns till Flying luren.
9. 30:- st eller 50:- för båda
10. Allt detta säljs för 150:- ink låda. Men utan krokar på vobblers.
11. Allt går för 300:- Eller 75:- st. Ink låda utan krokar.
Kommentera