Hallå.
Här kommer det som blev kvar från min megarensar-annons.
Anledning till att de i stort sett nya gunkiprylarna samt shimanospöt säljs är för att jag hade av min rygg tidigt i somras och har inte fått en chans att bruka dom.
Vet inte heller när chans kommer att ges så då väljer jag att avyttra det istället. Riktigt grymma, prisvärda spön/rullar.
Har lite svårt att skicka då jag som sagt lämnat ryggen på annan ort men är det någon som får för sig att ta ett gäng grejer i listan nedan så fixar jag så en polare skickar det åt mig.
Rullarna är dock no problems att skicka, frakt betalas av den glade köparen.
Gunki subarau yama haspel 6,6" 30-80G med gunki fv300 rulle: 1900:- (Helt nytt)

Gunki subarau hayashi 6,9" 7-28G med gunki fv200 rulle 1900:- (fiskat 10min) SÅLD

D.A.M: 550:-

gunki kaze spinn 190cm 5-20g: 600:-

Shimano haspel: 450:-

Abu veritas 6,6 medium heavy 7-28g: 1000:-

bft vertical bag, fylld med godis.: 1500:-

Om någon tar båda de lösa gunki kaze spöna kan det bli väldans billigt. Eller alla lösa spön för den delen om någon har spenderarblusen på och vill ha niceprice.
Mvh Matte
Här kommer det som blev kvar från min megarensar-annons.
Anledning till att de i stort sett nya gunkiprylarna samt shimanospöt säljs är för att jag hade av min rygg tidigt i somras och har inte fått en chans att bruka dom.
Vet inte heller när chans kommer att ges så då väljer jag att avyttra det istället. Riktigt grymma, prisvärda spön/rullar.
Har lite svårt att skicka då jag som sagt lämnat ryggen på annan ort men är det någon som får för sig att ta ett gäng grejer i listan nedan så fixar jag så en polare skickar det åt mig.
Rullarna är dock no problems att skicka, frakt betalas av den glade köparen.
Gunki subarau yama haspel 6,6" 30-80G med gunki fv300 rulle: 1900:- (Helt nytt)

Gunki subarau hayashi 6,9" 7-28G med gunki fv200 rulle 1900:- (fiskat 10min) SÅLD

D.A.M: 550:-

gunki kaze spinn 190cm 5-20g: 600:-

Shimano haspel: 450:-

Abu veritas 6,6 medium heavy 7-28g: 1000:-

bft vertical bag, fylld med godis.: 1500:-

Om någon tar båda de lösa gunki kaze spöna kan det bli väldans billigt. Eller alla lösa spön för den delen om någon har spenderarblusen på och vill ha niceprice.
Mvh Matte
Kommentera