Det blev inte mycket av det mer lätta jerkfisket det tyngre tog över helt, nu har jag en handfull med jerks kvar som jag måste göra mig av med trots att det tar emot för det är ett enormt hantverk. Betena kommer från en byggare i Lettland och hade han varit mer känd hade dessa skönheter kostat 300kr styck. Betena skickas med ownerkrokar + ringar eller hämtas hos mig i Karlstad. Den kortare modellen är ca 12cm långa och 50 gram, den längre är 15cm och ca 50 gram också. 12cms är alla susp vad jag vet av 15cms är blå flytande, gul sink och den sista suspending.
Ruskig kvalité och finish på dessa och det är löjlig prislapp sett vad man får för bete för pengar (hemmasnidat, i trä, med kvalitetsring och ownerkrokar).
Tänkte 100kr styck + eventuell frakt. Skulle någon vilja ha allt så ge mig ett bud!
Anton Larsson
saviola_11@hotmail.com
0768668717
PM!
Ruskig kvalité och finish på dessa och det är löjlig prislapp sett vad man får för bete för pengar (hemmasnidat, i trä, med kvalitetsring och ownerkrokar).
Tänkte 100kr styck + eventuell frakt. Skulle någon vilja ha allt så ge mig ett bud!
Anton Larsson
saviola_11@hotmail.com
0768668717
PM!
Kommentera