Tjena, då det aldrig blev någon fart på flugfisket eller flugbindningen har jag nu beslutat mig för att sälja mina flugbindningsprylar.
Det som ingår är 2 bindstäd, alla verktyg du behöver för att börja binda (Obs, saxar ingår dessvärre inte.) en bok som heter "Flugbindarens ABC" som är väldigt bra att ha om man är nybörjare.
Har även en hel del material så som dubbing, chenille, olika pälsar och fjädrar.
Nypris på allt ligger väl på 6500kr och de flesta förpackningar är obrutna.
Skickar helst inte utan vill att ni kommer och kollar på prylarna så att ni får mer än en nybörjares uppfattning på priset.
Ska jag mot förmodan behöva skicka står köparen för frakten.
Kan visas i Bromölla eller Osby.
Smsa helst så ringer jag upp när jag har tid då jag inte vill väcka min systers dotter när hon ligger och sover.
0733-124654
Lägg ett bud då jag inte har någon aning om vad det kan vara värt begagnat.
Mvh Christian
Bilder:
Det som ingår är 2 bindstäd, alla verktyg du behöver för att börja binda (Obs, saxar ingår dessvärre inte.) en bok som heter "Flugbindarens ABC" som är väldigt bra att ha om man är nybörjare.
Har även en hel del material så som dubbing, chenille, olika pälsar och fjädrar.
Nypris på allt ligger väl på 6500kr och de flesta förpackningar är obrutna.
Skickar helst inte utan vill att ni kommer och kollar på prylarna så att ni får mer än en nybörjares uppfattning på priset.
Ska jag mot förmodan behöva skicka står köparen för frakten.
Kan visas i Bromölla eller Osby.
Smsa helst så ringer jag upp när jag har tid då jag inte vill väcka min systers dotter när hon ligger och sover.
0733-124654
Lägg ett bud då jag inte har någon aning om vad det kan vara värt begagnat.
Mvh Christian
Bilder:
Kommentera