Guideline Alta V2 Vadare XL i mer eller mindre nyskick - 1300kr inkl. frakt! Fynda! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Guideline Alta V2 Vadare XL i mer eller mindre nyskick - 1300kr inkl. frakt! Fynda!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• [Fiskesnack] Guideline Alta V2 Vadare XL i mer eller mindre nyskick - 1300kr inkl. frakt! Fynda!

Hej!

Jag har ett par Guideline Alta V2 vadare i storlek XL. Jag fick dom som en gåva av en god vän men dom är tyvärr lite för stora för mig, så jag hoppas jag kan hitta en ny ägare här

Jag har bara använt dom under två pass, och det finns inte en enda liten defekt på dom, jag har dubbelkollat!

Storleken är XL och det är precis så att det blir lite för pösigt ovanför knäna, speciellt när man vadar över knädjup. Dom går även lite långt upp på kroppen för mig. Jag måste tillägga att jag är 183 cm lång och väger precis över 90kg. Jag tror att dom kommer att passa helt perfekt om man är minst 188 cm lång!

OBS: Kräver vadarskor, i storlek 43-46!

Jag har tyvärr inte tillgång till kamera för tillfället men det är denna modellen det gäller:

Click image for larger version

Name:	2912.jpg
Views:	1
Size:	17,6 KB
ID:	1820324

Name:	2912b.jpg
Size:	142,9 KB
ID:	1820325

Name:	2912d.jpg
Size:	140,6 KB
ID:	1820326

Nypriset på dessa är 2969kr på wollmars. Se länk: http://www.wollmars.com/product.asp?product=2912

Om du är intresserad av dom så är det bara att PM:a mig med ett bud så tar vi det därifrån

Jag kan även nås på mobilen på följande nummer: 0722 219 584

Här är produktinformationen från hemsidan:

Guideline Alta Vadare

Den nya, unika skärningen ger ALTA en oslagbar komfort. Byxan är tillverkad i en kombination av koreanskt 4-lagers polyestertyg med ett kraftigare, mycket slitstarkt nylontyg av grövre Denier över ben och bakdel.

Ett japanskt stretchtyg i övre delen gör den extra behaglig att bära Den geniala grenkilen, samt extra tilltaget material över knäna, ger rörelsefrihet som du aldrig tidigare upplevt.

Vattentät STORM dragkedja från riri, gör det lätt att komma i och ur byxan, eller ventilera när det behövs. Det finns ett integrerat midjebälte och lätta, justerbara hängslen för att säkra bästa passform.

Två högt placerade fickor håller små, viktiga prylar säkert ovanför vattenytan. En laminerad nätficka på höger lår, fungerar som förvaring åt ett par tafsspolar eller polyleaders.

Grusskydden är försedda med en grovtandad dragkedja av nylon. När den öppnas blir det lätt att komma i och ur de 4 mm tjocka, figursydda neoprenesockarna med Hyplonsula.

MVH / Joakim Glantz
    Senast ändrad av joakim_glantz; 2013-06-09, 10:10.

Uppåt

Kommentera

bumpar här med

Kommentera

Uppåt! Kom gärna med bud

Kommentera

Upp ännu en gång!

Kommentera

Bumpar

Kommentera

Foton

Collapse