Säljes: Lowrance/Eagle pimpelgivare - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Säljes: Lowrance/Eagle pimpelgivare

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Säljes: Lowrance/Eagle pimpelgivare

Givare för isfiske, passar Lowrance x65-x85 serien samt Eagle Accura/Optima serien även fler.
    Special byggd fungerar som ett hårt nerblyat flöte, ingen riggning behövs alls lodet kan stå i pulka stick bara ner givaren i hålet bredvid linan, den pekar automatiskt rakt ned vilket är en förutsättning, du behöver inte göra något annat.
    Har 2st som inte behövs längre, pris diskuteras ej gratis för det är mycket arbete med tillverkningen.
    Har du ett av ovanstående lod och funderat på att testa det på isen missa inte detta, ge det lite tid och du kommer bli förvånad över vad du ser,tro mej!
    Ekolod är inte lämpligt på mycket grunda vatten med mycket växtlighet men annars oslagbart, funkar bla mycket bra på gös men det spelar ingen roll vilken art det är. kolla bilderna.
    Gösen föll offer för ekolodspimpel med den givaren bla.
    Vad gäller känsligheten kan jag säga att du ser en liten mormyschka hur lätt som helst på 8 meters djup!
    När du vet att fisken är där kan du manipulera den till hugg ibland när den tvekar, jag har gjort det och det är mycket spännande!
    Bifogade filer
    Senast ändrad av TAMTAM; 2005-04-02, 07:09.
    I hate the smell of twostrokes in the morning, so do all in the harbour!

OBS, detta är inget skoj, givaren fungerar verkligen bra, den sitter fastlimmad i botten på röret och är alltid riktad rakt ner ingen annan givare behövs bara koppla in.
    Kolla bilden nedan 100 spänn extra så skickar jag med lådan på bilden behöver den inte längre då jag skaffat bättre grejer, inget fel på den funkar bra, obs inget batteri ingår
    Bifogade filer
    I hate the smell of twostrokes in the morning, so do all in the harbour!

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
    Startad av Karlminator, 2015-04-05, 20:45
    8 svar
    5 873 visningar
    0 gillar
    Senaste inlägg RobertOnicala  
    Startad av Urbaniz, 2022-07-30, 02:03