Har i mina gömmor hittat 20st fieldrations (12h). Varje fieldration räcker till frukost och lunch/middag. Perfekt när man är ute och vandrar, campar eller när man helt enkelt inte har tid och ork att laga mat.
Bara att hälla i kokande vatten, röra om och vänta fem minuter sedan är den klar att ätas. I varje paket medföljer dessutom lite annat smått och gott såsom chocklad, kaffepulver, tuggummi och honungskarameller t.ex. Varje halvdygnsportion väger cirka 600gr. Men betänk att det då är mat för nästan hela dagen!
Finns i diverse smaker.
Se drytechs hemsida för mer information.
www.drytech.no
Pris: 800:- för 20st. Kan köpas i mindre antal.
Köparen betalar frakten. Pengar sätts in på konto i FSB. När pengarna finns på mitt konto skickas varan.
Bara att hälla i kokande vatten, röra om och vänta fem minuter sedan är den klar att ätas. I varje paket medföljer dessutom lite annat smått och gott såsom chocklad, kaffepulver, tuggummi och honungskarameller t.ex. Varje halvdygnsportion väger cirka 600gr. Men betänk att det då är mat för nästan hela dagen!
Finns i diverse smaker.
Se drytechs hemsida för mer information.
www.drytech.no
Pris: 800:- för 20st. Kan köpas i mindre antal.
Köparen betalar frakten. Pengar sätts in på konto i FSB. När pengarna finns på mitt konto skickas varan.
Kommentera