Säljes: Linder 440 fishing - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Säljes: Linder 440 fishing

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Säljes: Linder 440 fishing

Säljer min helt nya linder 440 fishing + trailer pga. köpte an annan större båt. Båten är alldeles ny, till och med årorna ligger kvar i orginalpåsen.

det är den perfekta fiske båten till den som vill fiska mobilt lr kanske föredrar att ha den stationärt.

jag vill ha 23000kr för den då den kostar 23999kr ny +åror och trailern ca 4000kr. kan göra lite på priset om det blir en snabb afär.

kontackta mig på min mob. 070-49 67 067 lr 0340-620 624 Emil

Vad är det för trailer?

Kommentera

hmmm..

båten såldes ut för 18 000 av linder i vinter och kostar således inte några 23 999...
      Båten kostar just nu 21 400 NY på linders Hemsida, alltså inte 23 999, desutom ingår det fina åror i 21 400...

MVH Prispolisen

Kommentera

Var finns den?
        BJ@

Kommentera

Prispolisen!När jag kollade så kostaden det priset men du kanske har rätt vem vet?
          ska kolla upp det.

cico! Båten finns vi varberg men går att få upp till västerås!

Zorrow! Det är en vanlig uppställnings traileringen ingen bromsad.

Kommentera

Jag tog priserna från linders sida (www.linder.se)... De borde veta vilka priser som gäller.

Trailern kostar för övrigt ungefärligen 3500 ny från återförsäljaren i Sunne (www.co-slapet.se), CO-släpet. Modellen tror jag heter: 550OBT och lastar upp till 500kg. Just denna trailer kan dock vara värd lite extra då den har en ljusramp (ej standard) fast det är nog marginellt.

Dock skulle jag vilja varna för att det finns vissa märken invändigt (bla. vid sittsarna) i båten, detta på grund av att plasten luggit och jävlats på safflebåtar innan båten hämtades.

Sen Emil skulle jag bra gärna vilja fråga, köpte du båten för att jävlas, för att tjäna pengar? Du fick ett shyst "kompis" pris och så säljer du den direkt efter din första misslyckade tur till lödde i den, jag tror inte det var båten det var fel på... (notera texten i anonsen: "Båten är alldeles ny")...
            Nåväl, du vart väl i alla fall ren efter att ha ramlat i, tur att Rikard plockade upp dig.
            Du får la i och för sig sälja den om du vill, inte kan någon hindra dig, men vidare kamratligt känns det ju inte av dig i alla fall...

/Den Första ägaren, vann båten på en tävling...

Kommentera

Nu är ju frågan om inte herr Emil går ut med en fulannons?
              Diverse småmärken i en Linder borde inte kunna skada så mycket annat än för ögat. Men att kalla en båt för alldeles ny som redan är fiskad i låter ologiskt.
              Prismedvetna bör nog dra örona åt sig och Emil får skämmas...

Kommentera

Pris polisen: du det är någon annan som skule kolla upp sin fackta innan dom kastar skit över folk. Båten är "ny" och jag har alldrig använt den och ingen anna inan heller för den delen. jag har köpt en ny båt. och jag behöver inte den här något mer.

Så inna DU kastar skit över andra så skulle du titta upp lite fackta innan.

MVH Emil

Kommentera

Om det nu förfaller sig så som du säger, ber jag så mycket om ursäkt. Kanske förhastade mig när jag påstod att båten var använd, kollade upp saken och det verkar onekligen som att du talar sanning, Sorry för det...

Men faktum kvarstår: Vidare shyst att sälja av båten du fick köpa till "kompis" pris av oss är det enligt mig inte... I alla fall inte när du sälljer den endast veckor efter att du köpt den.

Så om inte jag totalt missuppfattat det jag skriver om här ovan, så känns det jävligt fult gjort av dig.

Lycka till med försäljningen!

Kommentera

vad kostar båten nu?

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Karlminator, 2015-04-05, 20:45
                    8 svar
                    5 884 visningar