Presentkort EL-GE Sportfiske - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Presentkort EL-GE Sportfiske

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• [Blocket] Presentkort EL-GE Sportfiske

Tänkte sälja mitt presentkort på el-ge sportfiske.
    presentkortet är på 2000kr men säljer det för 1500kr
    giltigt till 30-12-2013
    Your home page description

//Tommy

maila eller ring.
    TommyJansson87@hotmail.com
    0762474258

hur genomförs affären för att det ska kännas tryggt för båda?

Kommentera

tryggast för båda är la att man träffas någonstanns.
      annars går det la att skicka med posten.
      vet inte om man kan skicka mot postförskott som privatperson dock?
      är öppen för förslag.

Mvh Tommy

Kommentera

hur vet jag att koden inte redan är använd?

Kommentera

Ursäkta om jag lägger mig i här men som med alla affärer online måste man vara naiv och tro gott om personen som säljer. Tvekar man så är det nog bäst att avstå affären helt och hållet. Du kan aldrig vara helt säker!
          Sen spelar det ju ingen roll om det är ett presentkort, bete, spö eller något annat affären handlar om. Du kan alltid bli blåst.

Jag har bara blivit lurad en gång här på Fiskesnack men det finns skräckexempel med bedragare som lurat en drös med folk som betalat och sedan inte fått något, eller något som inte vad överenskommet.

Sen, utan att betvivla "knugen87" alltför mycket, så höjer i alla fall jag alltid ett varningens finger för nyregistrerade användare som det första de gör är att lägga ut annonser. Finns ingen historik eller kännedom (så gott man nu kan "känna" någon via ett forum) om personen så får man vara extra försiktig.

Lycka till!

Kommentera

Ursprungligen postat av NapeFc_Moajken Visa inlägg
            hur vet jag att koden inte redan är använd?
            Om du är intresserad så kan du få koden och ringa dom så kanske dom kan svara om presentkortet är använt eller ej.
            (vill inte skylta med numret då jag får för mig att någon annan kanske kan använda den och säga att "man har tappat presentkortet men att man har kvar nummret")

Ursprungligen postat av Tobias Visa inlägg
            Ursäkta om jag lägger mig i här men som med alla affärer online måste man vara naiv och tro gott om personen som säljer. Tvekar man så är det nog bäst att avstå affären helt och hållet. Du kan aldrig vara helt säker!
            Sen spelar det ju ingen roll om det är ett presentkort, bete, spö eller något annat affären handlar om. Du kan alltid bli blåst.

Jag har bara blivit lurad en gång här på Fiskesnack men det finns skräckexempel med bedragare som lurat en drös med folk som betalat och sedan inte fått något, eller något som inte vad överenskommet.

Sen, utan att betvivla "knugen87" alltför mycket, så höjer i alla fall jag alltid ett varningens finger för nyregistrerade användare som det första de gör är att lägga ut annonser. Finns ingen historik eller kännedom (så gott man nu kan "känna" någon via ett forum) om personen så får man vara extra försiktig.

Lycka till!

Anledningen till att jag registrerade mig här var att jag tänkte att här finns det nog många som skulle vara intresserade av presentkortet, tänkte att det är nog inte så många som söker efter presentkort på fiskesaker på blocket (jag har aldrig kollat efter presentkort iaf).
            Och om jag nu skulle vara ute efter att blåsa någon så är det ju dumt att gå ut med både mitt egna namn och nummer (även adress om man nu söker på mitt telefonnr på hitta.se)
            Fick detta presentkort i 25årspresent men måste tyvärr sälja detta för att köpa en ny stereo till bilen.

Mvh Tommy

Kommentera

Sv: Presentkort EL-GE Sportfiske

Som sagt, du är säkert en hyvens kille!

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av Cannonball, 2012-03-07, 20:43
              1 251 svar