Säljes: Den "lilla" optimala trollingbåten Linder 400 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Säljes: Den "lilla" optimala trollingbåten Linder 400

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Säljes: Den "lilla" optimala trollingbåten Linder 400

Nu gör jag ett nytt försök att sälja min lilla sjönhet, den tredje lindern för mig, så ingen tror jag är missnöjd med dem anledningen är att tiden...till det mobila fisket i sommar kommer vara begrännsat... byter gärna mot större båt som får följa med till norge och stanna där...helst ht...lägger dock inga pengar imellan...denna båt är optimal om man vill kunna fiska på nästan alla ställen, samt att den är snabb, går inte jämföra med min till takbåt, detta är en riktig båt...

Min tredje sportsman är köpt i våras likaså all utr till den vilken är:

Linder 400 sportsman utr med stora pulpeten med stuvlåda för tank,batteri, och ÖL...
    Ekolod, lowrance x.51
    Djuprigg easytroll 2
    4 st fasta spöhållare
    12v uttag
    Gps garmins 72s eller heter den 76s (kan ev medfölja)
    Ankare-åror-relingshink-båtshake...mm
    Paravaner
    Trailer också köpt 03.laxå 750 eu, med riktiga hjul inga ruttna originalhjul...kan optimera trailern för mobilt fiske med tex extra vinch mm om så önskas
    Hjärtat är en 15hk Honda av nya generationen elstart så klart läs om den och se enlaste konstruktionen och bästa driftsäkerheten i denna storleksklass( har haft yamma, och johnsson)

allt detta byter jag helst bort mot en bra ht båt, ev med fiske prylar till, inget krav...behöver inte ha ngr pengar imellan lägger ej heller pengar...passa på och gör ett klipp... byter helst...ken ev sälja kontant med då till ett vettigt pris bjud själv... All utr ska skickas med och till skillnad från andra så drar jag ner priset vid intressant byte...

Mejla vad ni har...till mr_dealer@hotmail.com eller ring 0733480492

Kommer även att sälja en buster magnum till våren med 225hk honda + dynor, akterkappel,ekolod, mm båten är en 02.a motorn 03... priset är inte fastställt...ev byter jag den mot sommarstuga...
    Senast ändrad av Magistern; 2005-02-20, 15:49.

Låter perfekt...Har letat efter en Linder hela vintern. Vågar mig inte på att ge ett bud. PM'a gärna ungefär vad du hade tänkt dig för pris. Är mycket intresserad. Om priset är rätt kan det bli snabb affär. Iof är den lite mer utrustad än jag tänkt mig, men som sagt.. om priset är rätt slår jag till.

Kommentera

Ja jag är också intresserad. Och har kommit fram till att detta paket i nypris ligger på ca 70-75 000kr och då räkna jag bort GPSen och ev. rabbater. Skulle vara intressant om du skrev in vad du hade tänkt dig i pengarväg.

Kommentera

Hej ja då har säkert suttit och räknat lite...och dat stämmer väl ok...om man inte är för petig

nypriset
        Motor 41.000:- ink honda reglage/elstart samt riktigt bra motorlås
        Båt 24.500:-
        trailer 11.000:-
        Vilket slutade på 78 000:-

Beträffande nämnda rabatter så vill jag bara säga att matchar de mitt pris så slå till...på den båten isof...finns ju billigare alternativ, har haf 3 sportsman denna var dyrast...men också bäst...med allt

Därtill kom utr som Lowrance x.51
        Spöhållare/inte så dyra men fullt funktions dugliga till mig, vilket säger en del hehe... vi e väl alla lite prylbögar...
        Ekolodsfäste...
        Djuprigg
        plus annat krimskrams som relingshink,ankare/dragg,båtshake/åror, 12v uttag, fäste för gps, samt gps även om den inte e inräknad kan självklart säljas, men inte till bra pris...mm.mm. som ni vet plockar det iväg och notan stannade inte på 75.000:- om man säger så.... Har fått ett par bud på mitt absoluta minimum pris 65.000:- vilket är mkt billigt då båten knappt e använd...har inte ens registrarat stöldskyddet på mig ännu hos linder...kan även hjälpa till med bra försäkring kostar endast 800Kr/år på mig i storstad... försäkringsvärde 120.000:-

Därmed min pris 65.000:- eller som mitt egentliga förslag byt din ht båt och gör ett klipp...
        Senast ändrad av Magistern; 2005-02-21, 20:40.

Kommentera

Nja, Båt 24.500:- är grundutförande utan pulpet med stuvlåda. Med kostar det ca 30,000

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av Cannonball, 2012-03-07, 20:43
          1 251 svar
          102 454 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Piscantur stercore  
          Startad av Markusth, 2012-12-07, 15:48