Nu gör jag ett nytt försök att sälja min lilla sjönhet, den tredje lindern för mig, så ingen tror jag är missnöjd med dem anledningen är att tiden...till det mobila fisket i sommar kommer vara begrännsat... byter gärna mot större båt som får följa med till norge och stanna där...helst ht...lägger dock inga pengar imellan...denna båt är optimal om man vill kunna fiska på nästan alla ställen, samt att den är snabb, går inte jämföra med min till takbåt, detta är en riktig båt...
Min tredje sportsman är köpt i våras likaså all utr till den vilken är:
Linder 400 sportsman utr med stora pulpeten med stuvlåda för tank,batteri, och ÖL...
Ekolod, lowrance x.51
Djuprigg easytroll 2
4 st fasta spöhållare
12v uttag
Gps garmins 72s eller heter den 76s (kan ev medfölja)
Ankare-åror-relingshink-båtshake...mm
Paravaner
Trailer också köpt 03.laxå 750 eu, med riktiga hjul inga ruttna originalhjul...kan optimera trailern för mobilt fiske med tex extra vinch mm om så önskas
Hjärtat är en 15hk Honda av nya generationen elstart så klart läs om den och se enlaste konstruktionen och bästa driftsäkerheten i denna storleksklass( har haft yamma, och johnsson)
allt detta byter jag helst bort mot en bra ht båt, ev med fiske prylar till, inget krav...behöver inte ha ngr pengar imellan lägger ej heller pengar...passa på och gör ett klipp... byter helst...ken ev sälja kontant med då till ett vettigt pris bjud själv... All utr ska skickas med och till skillnad från andra så drar jag ner priset vid intressant byte...
Mejla vad ni har...till mr_dealer@hotmail.com eller ring 0733480492
Kommer även att sälja en buster magnum till våren med 225hk honda + dynor, akterkappel,ekolod, mm båten är en 02.a motorn 03... priset är inte fastställt...ev byter jag den mot sommarstuga...
Min tredje sportsman är köpt i våras likaså all utr till den vilken är:
Linder 400 sportsman utr med stora pulpeten med stuvlåda för tank,batteri, och ÖL...
Ekolod, lowrance x.51
Djuprigg easytroll 2
4 st fasta spöhållare
12v uttag
Gps garmins 72s eller heter den 76s (kan ev medfölja)
Ankare-åror-relingshink-båtshake...mm
Paravaner
Trailer också köpt 03.laxå 750 eu, med riktiga hjul inga ruttna originalhjul...kan optimera trailern för mobilt fiske med tex extra vinch mm om så önskas
Hjärtat är en 15hk Honda av nya generationen elstart så klart läs om den och se enlaste konstruktionen och bästa driftsäkerheten i denna storleksklass( har haft yamma, och johnsson)
allt detta byter jag helst bort mot en bra ht båt, ev med fiske prylar till, inget krav...behöver inte ha ngr pengar imellan lägger ej heller pengar...passa på och gör ett klipp... byter helst...ken ev sälja kontant med då till ett vettigt pris bjud själv... All utr ska skickas med och till skillnad från andra så drar jag ner priset vid intressant byte...
Mejla vad ni har...till mr_dealer@hotmail.com eller ring 0733480492
Kommer även att sälja en buster magnum till våren med 225hk honda + dynor, akterkappel,ekolod, mm båten är en 02.a motorn 03... priset är inte fastställt...ev byter jag den mot sommarstuga...
Kommentera