Fireblood spö och rulle säljes - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fireblood spö och rulle säljes

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• [Fiskesnack] Fireblood spö och rulle säljes

Är nu tvungen att sälja min käraste ägodel.
    Ett 9 fots fireblood spö 5-20g
    En styck fireblood rulle 2500fa
    Spöet ligger i tygfodral med tillhörande kolfibertub. Livstids garanti har jag hört att det är på grejerna.
    Detta set är det bästa och skönaste jag fiskat med perfekt till abborre,öring mm
    Som sagt vill inte sälja detta men tyvärr så måste det bort.

Pris 8000 kr och det är värt varje krona det lovar jag.

Daniel Johansson
    tele 072-3080225
    daniel_johansson79@hotmail.com
    Bifogade filer

8000?

Detta set såldes ju ut för 4000 spänn (vilket i sig också är mycket pengar) av diverse butiker när ingen ville köpa detta överhypade kit. Har väl dessutom några år på nacken?

Har du kvitto? När och var köptes det och för hur mycket?

Kommentera

Jag köpte det för 11500 kr för ca 3 år sen och ja jag har kvitto. Rekat pris låg på 14500. Bara spöt låg på ca 7000 kr och lika mycket för rullen.
      Var du har hittat så är det nog inte samma set eller så har du en jäkla tur.
      Men om du inte är intresserad så tycker jag att det är bättre att du gnäller på någon som bryr sig eller gör något åt det.
      Setet är värt varenda krona och det är inget för fattiga,sura gnällspikar.
      setet är i toppskick och använt sparsamt.

Kommentera

Sv: Fireblood spö och rulle säljes

Du sa inte var du hade köpt det men strunt samma. Jag är inte intresserad då priset är för högt för en fattig gnällspik som jag...
        Olssons fiske sålde detta set för 4000 om jag inte missminner mig och jo, det är identiskt med det du säljer. Har ALDRIG sett detta för 14k som du nämner men jag kan ju såklart ha missat något.

Värt varenda krona? Mjaa... det går att diskutera men kul att du varit så nöjd med kittet under 3 års tid.

Hoppas du får det sålt för det du begär!

Skitfiske!

Kommentera

Sv: Fireblood spö och rulle säljes

Blir man kallad fattig gnällspik för att man ifrågasätter någons annons är det klart att man reagerar...!?
          Visst, jag kanske skräpar ner denna säljestråd och då får en moderator mer än gärna ta bort mina inlägg. Dock tycker jag att det är min rätt att kommentera och ifrågasätta ett, enligt mig, orimligt pris för ett begagnat fiskeset. Eller?

Jag hävdar också med bestämdhet att priset aldrig varit 14k för detta kit och informerade även om att detta såldes ut (pga det från början extremt höga priset) för 4k och då tycker jag det är näst intill oskäligt att sälja det för 8k... men visst, har säljaren köpt det för 11k så fine!

Orkar inte bråka och det var heller inte min mening. Ville bara ge min åsikt.

Puss å kram å lycka till med försäljningen! :n)

Kommentera

Priset i Sverige via Normarks var enligt deras katalog från 2009 7145 kr för rullen och 6595 kr för spöt. Det blir mycket riktigt ungefär 14 000 kronor. Det var ju lika tokigt då som det är nu. Jag såg även att de reades ut för en bråkdel av det får något år sedan. Att det är ypperliga grejer är jag övertygad om. Men du får nog hyvla priset om du vill bli av med av dem.

Kommentera

lugn

Ursprungligen postat av Tobias Visa inlägg
              Blir man kallad fattig gnällspik för att man ifrågasätter någons annons är det klart att man reagerar...!?
              Visst, jag kanske skräpar ner denna säljestråd och då får en moderator mer än gärna ta bort mina inlägg. Dock tycker jag att det är min rätt att kommentera och ifrågasätta ett, enligt mig, orimligt pris för ett begagnat fiskeset. Eller?

Jag hävdar också med bestämdhet att priset aldrig varit 14k för detta kit och informerade även om att detta såldes ut (pga det från början extremt höga priset) för 4k och då tycker jag det är näst intill oskäligt att sälja det för 8k... men visst, har säljaren köpt det för 11k så fine!

Orkar inte bråka och det var heller inte min mening. Ville bara ge min åsikt.

Puss å kram å lycka till med försäljningen! :n)
              Det är lugnt. Jag betalade den summan och visst då blev väl jag lurad. Men priset grundar sig vad jag gav och hur lite det är fiskat med. Inte meningen att folk ska bli upprörda utan vill bara sälja mitt spö. Hur som haver no Hard feelings. Men som sagt har aldrig fiskat med ett bättre set och sen finns det bara i en begränsad upplaga. Tror fiskefeber hade det i annons en gång med rekommenderade priser. Ja ja skit i det och nu går vi vidare i texten. Har även en trollingbåt till salu men vågar inte säga vad jag ska ha för den hehe.

Kommentera

Jo det verkar så men det är tanten som gnäller på för dyra redskap och då ställer man in sig i ledet.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                Startad av Karlminator, 2015-04-05, 20:45
                8 svar
                5 925 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg RobertOnicala  
                Startad av Bäverfiskaren, 2024-05-24, 11:37