BeOutdoors kör igång sin STORA HÖST-REA! 30-80% på ALLT! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

BeOutdoors kör igång sin STORA HÖST-REA! 30-80% på ALLT!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• BeOutdoors kör igång sin STORA HÖST-REA! 30-80% på ALLT!

Click image for larger version

Name:	annons butik.jpg
Views:	1
Size:	114,2 KB
ID:	1813307

Superpris på ALLT i BeOutdoors butiker med start 16/11!
    Det spelar ingen roll om du är ute efter spön, rullar, kläder, vadare, beten, handskar, mössor eller andra produkter. Vi utlovar minst 30% rabatt och ända upp till 80% rabatt mot ordinarie priser på allt du hittar i butikerna och på hemsidan. Detta ger ett ypperligt läge att själv uppdatera utrustningen, eller varför inte köpa julklappar till nära och kära!

Tänk också på att du är värt att besöka någon av våra butiker, då rabatterna i butik kan vara lägre på vissa varor än på nätet. Rabatterna gäller på alla nyheter som vi fått in som t ex havsöringsbeten, nya heta gäddbeten och höst/vinterprodukter.

För våra kära E-handelskunder gäller följande:
    På nätet har kampanjen redan kört igång! Vi ger er minst 30% mot ordinarie pris på alla varor utom presentkort och marinelektronik. För att ta del av erbjudandena i vår webshop så skriver du in kampanjkoden novemberjul i fältet du ser nedan:

Varmt välkommen!

Click image for larger version

Name:	skriv in kampanjkod här.jpg
Views:	2
Size:	151,3 KB
ID:	1813308

Är inte 30-80% lite för mycket rabatt på varulagret med tanke på att snittmarginalen inte är bättre än 40% på fiskeprylar?

Kommentera

Klickade på ett fiskeset som redan var nedsatt i pris och vips så var priset t om högre än det trots att jag använde rabattkoden "novemberjul"....
      [FONT="Impact"]Mvh:
      /Johan[/FONT]

Kommentera

"Vi utlovar minst 30% rabatt och ända upp till 80% rabatt mot ordinarie priser" <-- står ju klart å tydligt. Deras ordinarie pris är inte det röda utsatta priser, utan det svarta markerade. Tycker själv det är skit skumt system att rabattera på hemsidan, för att sedan ge ut en "kampanjkod" som ska sänka priset på det ordinarie...

Kommentera

Ja dessa "ordinarie priser" är ju ofta bara för syns skull...
          Förutom när det ska ges rabatt...
          [FONT="Impact"]Mvh:
          /Johan[/FONT]

Kommentera

Kampanjkoden är till för att garantera er minst 30% rabatt på varorna. Kampanjkodsrabatter dras mot ordinariepriset på produkten. Ett ordinariepris anger man för varje produkt när man registrerar den i webshopens artikelregister. Många produkter i sortimentet har bättre rabatter än 30%, dessa rabatter har vi då angett manuellt för varje vara det gäller medan kampanjkodsrabatten är en övergripande rabatt. Priset som gäller för kund är givetvis det billigaste alternativet.

På de flesta varor som har ett rött pris med ett överstruket svart pris jämte innebär det oftast den produkten redan prissänkt mer än 30%, och då hjälper inte kampanjkoden för att få ner priset ytterligare. Det är förklaringen till varför priset gick upp för knorren i det exemplet han/hon stötte på.

Om ni har några frågor så är det bara att skriva några rader här så ska jag besvara era frågor så fort som jag bara kan!

M.v.h. BeOutdoors!
            Senast ändrad av Beoutdoors.se; 2012-11-16, 11:14.

Kommentera

Får säga att jag blev lite besviken.

Gick in på hemsidan direkt när jag såg erbjudandet och tänkte julshoppa rätt mycket då många i familjen och bekantskapskretsen fiskar, men när priserna med rabatt blev ungefär lika dyrt som att köpa i min lokala fiskebutik kändes det rätt blekt.

Det röda priset är ju standardpris i många andra butiker. Hade jag fyllt en varukorg med röda och svarta priser och använt rabattkoden hade jag troligtvis fått betala mer än om jag hade gjort två separata beställningar, en med röda utan rabattkod och en beställning med svarta priser med rabattkod eller tänker jag fel?

Kommentera

Det var tråkigt att du blev besviken. Jag kanske rörde till det lite i förklaringen ovan. Om det bara står ett rött pris utan ett svart överstruket pris jämte så kommer du tjäna på att ange kampanjkoden. Om det finns ett svart överstruket pris jämte så är rabatten oftast redan mer än 30%.

Har du möjlighet att komma in i någon av våra fysiska butiker så möter du riktigt bra erbjudanden, där kan du bland annat köpa alla våra spön för 50% av ordinarie priser, allt flugfiske för 50% av ordinarie pris, etc etc.

Som sagt, tråkigt om du blev besviken. Vår avsikt är att göra våra kunder glada och nöjda, men bra att du skriver hur du känner. Då har vi möjlighet att ta till oss av det du tycker och försöka använda den kunskapen för att bli bättre i framtiden!

M.v.h. BeOutdoors.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                Startad av Cannonball, 2012-03-07, 20:43
                1 251 svar
                102 299 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg Piscantur stercore