Tänkte kolla intresset ifall nån var intresserad av min Crescent 465 från tidigt 90 slutet av 80 ?. Blir ev ny till våren.
Jag säljer den utan motor. ( Har haft 30hk Yamaha på den å kört stadiga 21knop med 2 fetton och fiske utrustning i mängder + tankar å batt osv i den.. 24 knop ensam med fiske saker.)
Har ägt båten 2 säsonger själv och innan mig är det en familj som haft den, dom har vinterförvarat den i lada för att hålla den torr å fräsh i skrovet. Den är dock renoverad av ägaren i golvet innan med plastning osv, så har ingen aning om hur den är under. Är ju ingen ny båt så är sliten på sina ställen men tjänar sina behov utan problem. Vi brukar vara 2-3st som fiskar från den och är inga problem med sitt stora utrymme.
Ingår:
Hemma byggt custom elmotorfäste bak.
Hamnkapell av renoverings behov.
Båt/altan matta som är tevlig å ha för att slippa halka i båten.
Ekolod Eagle Cuda 300.
Tänkte mig ett pris på 12.000:- för den eller 15.000:- på upptagningskärran.
Alla frågor å sånt tas via PM.
Jag säljer den utan motor. ( Har haft 30hk Yamaha på den å kört stadiga 21knop med 2 fetton och fiske utrustning i mängder + tankar å batt osv i den.. 24 knop ensam med fiske saker.)
Har ägt båten 2 säsonger själv och innan mig är det en familj som haft den, dom har vinterförvarat den i lada för att hålla den torr å fräsh i skrovet. Den är dock renoverad av ägaren i golvet innan med plastning osv, så har ingen aning om hur den är under. Är ju ingen ny båt så är sliten på sina ställen men tjänar sina behov utan problem. Vi brukar vara 2-3st som fiskar från den och är inga problem med sitt stora utrymme.
Ingår:
Hemma byggt custom elmotorfäste bak.
Hamnkapell av renoverings behov.
Båt/altan matta som är tevlig å ha för att slippa halka i båten.
Ekolod Eagle Cuda 300.
Tänkte mig ett pris på 12.000:- för den eller 15.000:- på upptagningskärran.
Alla frågor å sånt tas via PM.
Kommentera