jag säljer en twinpower som jag aldrig använder då jag har råkat samla på mig flera stycken. Rullen är använd max 5 ggr (den har drillat både sik, asp och öring) och aldrig i saltvatten. Nypris på rullen är 3995kr. mitt pris 2500kr, bud eller helst byte mot äldre shimano i samma storlek och ungerfär samma prisklass.
Spöt är ett shimano diaflash xta 270cm, men det har spruckit i handtaget under lädret. Detta har jag lagat så det fungerar fint och märks inte på utsidan eller känns när man drillar.
Om någon vill ha spöt så får ni komma med bud och nypriset är 2500kr. det är ett riktigt skrytarspö med titanringar, rullfäste i trä och handtag i läder. tub medföljer naturligtvis.
varken spöt eller rullen tas hem till sverige längre så passa på nu!
Spöt är ett shimano diaflash xta 270cm, men det har spruckit i handtaget under lädret. Detta har jag lagat så det fungerar fint och märks inte på utsidan eller känns när man drillar.
Om någon vill ha spöt så får ni komma med bud och nypriset är 2500kr. det är ett riktigt skrytarspö med titanringar, rullfäste i trä och handtag i läder. tub medföljer naturligtvis.
varken spöt eller rullen tas hem till sverige längre så passa på nu!
Kommentera