Dax att sätta mer bläck på kroppen så säljer 1 av mina 3 HS rullar.
Den är inköpt i sommras, har kvitto å kartong kvar. Sitter Röd STEALTH 0,38/56kg lina på.
Har använt rullen kanske 6ggr max. Säljes för 1500:- inkl frakt.
Bild fås om man så prompt inte vet hur en sådan ser ut.
Sen får den gamle Custom Predator 5601 rullen säljas ialf.
Gamla gaveln fick en smäll så bytte ut den gaveln mot en 6501 C3 gavel som jag borrade upp för kastbroms pinnen. Och en vanlig std vev.
Den funkar helt fläckfritt men rassel/gnäller vid kast. Gamla klassiska vicka på rullen tricket så låter det inte osv. Jag hade planer på att renovera denna med lite nya interna delar men fick aldrig arslet ur vagnen.
Sitter Strikewire 0,30 nånting på om jag inte minns fel.
Vill ha 700:- inkl frakt för denna. ( För 6-700:- i nya delar från ABU, så är den i orgå nyskick igen.
Den är inköpt i sommras, har kvitto å kartong kvar. Sitter Röd STEALTH 0,38/56kg lina på.
Har använt rullen kanske 6ggr max. Säljes för 1500:- inkl frakt.
Bild fås om man så prompt inte vet hur en sådan ser ut.
Sen får den gamle Custom Predator 5601 rullen säljas ialf.
Gamla gaveln fick en smäll så bytte ut den gaveln mot en 6501 C3 gavel som jag borrade upp för kastbroms pinnen. Och en vanlig std vev.
Den funkar helt fläckfritt men rassel/gnäller vid kast. Gamla klassiska vicka på rullen tricket så låter det inte osv. Jag hade planer på att renovera denna med lite nya interna delar men fick aldrig arslet ur vagnen.
Sitter Strikewire 0,30 nånting på om jag inte minns fel.
Vill ha 700:- inkl frakt för denna. ( För 6-700:- i nya delar från ABU, så är den i orgå nyskick igen.
Kommentera