Tjena, sålt iväg alla jerks nu men tar faktiskt emot att sälja utrustningen. Det är en UT-trimmad ambassadeur 5601 trimmad med pike performancekittet. (gav 1299kr för det). Sen spöet är ett contact med kastvikt upp till 180g, Det gamla gröna odelade spöt! Grym jerkutrustning helt enkelt. Grejjorna är använda i 2 år sedan gick jag över och blev metenörd och fastnade i träsket.Rullen är väl omhändertagen och servad och likaså spöet har jag behandlat på ett bra sätt!
2000 kronor vill jag ha för allt! Priset är prutat och klart, och jag går inte ner en krona! Men det är mindre än vad bara rullen kostar utan trimmet, först till kvarn gäller och hållet inte grejjorna åt någon.
Köparen hämtar utrustningen i Umeå eller betalar bussfrakt, ( bör gå på ca 200kr)
Filip Grahn heter jag och kan nås via 0730384030 eller fille_gb@home.se
2000 kronor vill jag ha för allt! Priset är prutat och klart, och jag går inte ner en krona! Men det är mindre än vad bara rullen kostar utan trimmet, först till kvarn gäller och hållet inte grejjorna åt någon.
Köparen hämtar utrustningen i Umeå eller betalar bussfrakt, ( bör gå på ca 200kr)
Filip Grahn heter jag och kan nås via 0730384030 eller fille_gb@home.se