Smäckert och skönt spinnspö för t.ex klassiskt gäddspinn. Läckert spö designmässigt med brunröd 'skimrande' klinga och korkhandtag med sidopaneler av kork på rullfästet, som är av 'screw down' typ. Perfekt att använda från båt med sin 'lagom' längd på 8 fot. 'Medium Heavy' aktion. Klassat för 14-40 gram. Hanterar uppåt 50 gram utan problem. Mycket bra ryggrad och ändå känsligt vid drillning. Klarade med glans att drilla 12-kilos madamen ni ser på min avatar
Skicket är mycket gott, inga skråmor alls på klinga, ringar tipp topp. Ett litet centimeterstort 'tryck' på korkhandtaget (kanske går att värma ut med blöt handduk och strykjärn - ånga). Skall lägga in en detaljbild så ni ser. Säljes p.g.a att jag övergått till haspel för denna typ av fiske. Kör multi enbart till jerkfisket numer.
Pris: 400 kr.
Skickar med Bussgods (eller vad du väljer)...billigast för skrymmande paket...kostnad för detta tillkommer (strax under en hundring för Bussgods).
Skicket är mycket gott, inga skråmor alls på klinga, ringar tipp topp. Ett litet centimeterstort 'tryck' på korkhandtaget (kanske går att värma ut med blöt handduk och strykjärn - ånga). Skall lägga in en detaljbild så ni ser. Säljes p.g.a att jag övergått till haspel för denna typ av fiske. Kör multi enbart till jerkfisket numer.Pris: 400 kr.
Skickar med Bussgods (eller vad du väljer)...billigast för skrymmande paket...kostnad för detta tillkommer (strax under en hundring för Bussgods).

Kommentera