3st Starbaits expert 12´ 3.00 (aldrig använda) 700:- st
Holdall JRC cocoon 12´ tar 3 st upptacklade spön plus 3 st extra. Har även 2st stora fickor som tar parasoll, banksticks, håv osv.(tar stora rullar) 500:-
Fox stormpoles med powerpoint 60cm 4st 400:- (använda 2gånger)
Fox stormpoles med powerpoint 90cm 2st 250:- (aldrig använda)
Fox euro buzz bars 150:-
Fox micro swinger i 3 olika färger orange, röd och blå 300:-
Prologic väska för riggar och riggtillbehör. Plastfickorna innehåller saker för ett antal hundralappar tex 9st foxsänken, boilenålar, Korda longshank krokar och endel andra riggtillbehör 400:-
Finns även 3st Shimano XTE-A 10000XTE-A rullar och 3st delkim ev plus men dom finns inte hemma just nu. Så dem lägger jag ut pris på lite senare.
Men vill ni ge mig ett bud på dem så är det okej. Men kan inte skicka dom direkt.
Alla saker är inte med på bild tex bara ett av 3 spön.
Bättre bilder kan såklart fås.
Skicka PM vid intresse.
Kråkan
Holdall JRC cocoon 12´ tar 3 st upptacklade spön plus 3 st extra. Har även 2st stora fickor som tar parasoll, banksticks, håv osv.(tar stora rullar) 500:-
Fox stormpoles med powerpoint 60cm 4st 400:- (använda 2gånger)
Fox stormpoles med powerpoint 90cm 2st 250:- (aldrig använda)
Fox euro buzz bars 150:-
Fox micro swinger i 3 olika färger orange, röd och blå 300:-
Prologic väska för riggar och riggtillbehör. Plastfickorna innehåller saker för ett antal hundralappar tex 9st foxsänken, boilenålar, Korda longshank krokar och endel andra riggtillbehör 400:-
Finns även 3st Shimano XTE-A 10000XTE-A rullar och 3st delkim ev plus men dom finns inte hemma just nu. Så dem lägger jag ut pris på lite senare.
Men vill ni ge mig ett bud på dem så är det okej. Men kan inte skicka dom direkt.
Alla saker är inte med på bild tex bara ett av 3 spön.
Bättre bilder kan såklart fås.
Skicka PM vid intresse.
Kråkan
Kommentera