FESKEFROSSA på Ribatex.se - 30% hela April - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

FESKEFROSSA på Ribatex.se - 30% hela April

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• FESKEFROSSA på Ribatex.se - 30% hela April

Idag haglar det - men vi vädrar VÅRLUFT ÄNDÅ! Därför kickar vi gång vår "feskefrossa2012" på ribatex.se. Med rabattkoden FESKEFROSSA2012 får du 30% rabatt på ALLT i fiskeavdelningen under hela April. Sug på den pastillen...
    Click image for larger version

Name:	feskefrossa-april.jpg
Views:	2
Size:	131,5 KB
ID:	1809684
    Kolla vad du kan slurva åt dig - idag!
    MVH / Saso, Elias, Nikolai & Gunnar.

PSSSST - glöm inte att registrera dig till vårt nyhetsbrev och att GILLA oss på facebook, där dyker alltid upp lite små aptitretare

Det va inte direkt trevliga priser hos er, med de rabatterade 30% kanske ni hamnar i nivå med övriga nätbutiker.

Kommentera

Hej Alexander, och tack för ditt inlägg. Vi tycker det är bra med respons på kampanjerna, även kritisk sådan givetvis

Det är såhär, i korta drag, att våra priser på sajten ligger ungefär på den nivå som kallas för rekommenderat cirkapris inom handel, dvs - den nivå leverantörerna rekommenderar att deras varor skall ligga på, detta är en rekommendation förstås - inget måste. Sedan kan handlaren välja att jobba med kampanjer för att öka försäljningen och locka kunder, men samtidigt sänker man sin egen marginal. Om vissa näthandlare och butiker väljer att konstant ligga med reapriser på varorna så är det, ja, en strategi det med. Vi jobbar med aktiva kampanjer istället, helt enkelt för vi tycker det är roligare handel.

Om det är så som du säger att vi hamnar i nivå med de andra efter 30%, så kan man ju ganska enkelt räkna ut att eftersom vi har Fri Frakt och inga dolda kostnader så kommer många av varorna faktiskt att bli billigare hos oss ändå i slutändan - då fraktkostnaderna på olika sajter varierar mellan 50 och 200kr och det ofta läggs på administrativa kostnader i kassan.

Hursomhelst, det var kul att du uppmärksammade kampanjen, vi ser fram emot att kanske få dig som kund i framtiden.
      Mvh / Nikolai Pregnan, Ribatex.se

Kommentera

Tack för ett bra svar, kan erkänna att jag ofta känner mig skeptisk till rea hit o rea dit känns som att hela "REA" begreppet används allt för flyktigt. Men jäkligt bra med fraktfritt det måste jag säga, ofta det bara ska inköpas ett bete men fraktkostnad förstör inköpet. Kul med bra bemötande =)

Kommentera

Ursprungligen postat av jaesaren Visa inlägg
          Det va inte direkt trevliga priser hos er, med de rabatterade 30% kanske ni hamnar i nivå med övriga nätbutiker.
          Personligen tycker 349:- för Okuma 20DX och 40:- för 10st Storm jiggar är mer än ok.

Kommentera

Hej Alexander,

Hej Alexander, när det gäller frakter och dolda kostnader så har vi en filosofi att kunden alltid ska få ett tydligt pris och inte när man går till kassan få ett ett helt annat pris. Vi har en bred erfarenhet när det gäller e-handel och är väldigt måna om att kunder känner sig trygga med att handla hos oss, trygghet och tydlighet är viktigt på Internet.

Med vänliga hälsningar

Saso, Nikoli

Ribatex AB

Kommentera

Nikolai vet hur man bemöter kunder!

Härligt, la precis en beställning, gillade hemsidan skarpt, smart sorteringsalternativ.

Kommentera

Alltid kul med lite nya butiker å kika in i
                Lev livet och lev det nu!

Kika gärna in på min blogg där jag bland annat berättar om jakten på de glada bestarna!

Kommentera

God morgon allihopa, hoppas att ni har sovit gott, ni är alltid välkomna att maila oss med önskemål om ni tycker att vi ska ta hem någon speciell produkt eller produkter. Ha nu en riktigt fortsatt trevlig dag.

Med vänliga hälsningar

Nikolai & Saso

Kommentera

Hej!

Tänkte in och handla då jag handlat tidigare av er, å 30% rabatt lät ju härligt, men allvarligt 189kr för en big bandit? Senast jag kollade för kanske en sådär månad eller två sedan så låg dom på 159kr vilket i sig är helt okej nät pris.

Sen så angående frakt hit och dit, så om jag köper 10 big bandit hos er för 189kr styck dvs utan rea, så blir det 1890kr. Medans det hos ett annat företag blir kanske 1590kr. och frakten för 10 big bandit blir inte 300kr.... Dessutom kör t.ex. beten.nu allt över 700kr frakt fritt. vilket då ger 300kr ren vinst för oss köpare...

Med rean blir dock era varor billigare, men snarare 10% billigare än hos konkurenterna... blir ju missvisande rabatt nästan...

Dock vill jag inte bara komma med negativt. Era priser på gäddspinnare är helt oslagbara! Och iden om fraktfritt är riktigt bra.
                    Sen så är de regelbunda reorna ni har väldigt bra för oss med sämre ekonomi.

Snabb leverans och rätt grejer har jag då fått när jag beställt!

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Cannonball, 2012-03-07, 20:43
                    1 251 svar
                    102 262 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Piscantur stercore  
                    Startad av gabbu, 2014-09-13, 19:28