ALUMACRAFT finns nu i sverige! Återförsäljare WestGear! Kolla in öppningserbjudandena - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

ALUMACRAFT finns nu i sverige! Återförsäljare WestGear! Kolla in öppningserbjudandena

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Jag köper det..Men tycker samtidigt att det blir liite larvigt.Toyota Corolla är världens mest sålda bil...Det känns ju som man skulle kunna tänka sig något annat på fyra hjul...Men visst,de har ju trovärdighet så det räcker!

Kommentera

Missförstod dig...

Trodde du menade att det inte spelar någon roll huruvida det var sant eller inte att de var störst. Förstår nu att du menade att det inte spelar någon roll om de är störst eller näst störst.

sorry =)

Kommentera

Nä,jag inbillar mig att vår marknad för fiskeanpassade båtar kontra den nordamerikanska är ljusår från varandra.Ddet vore skoj att se ANTALET båtar som t e x Starcraft säljer i USA trots att de inte är på topp tio :-)

Kommentera

Det spelar ingen roll om man är störst eller inte, men om man öppnar ett importföretag och ljuger i sin marknadsföring spelar det roll. Å andra sidan kan de ju fått fel information.

Kommentera

Det är ju givetvis inte ok..Jag har bara läst första inlägget i denna tråd,"en av USAs mest säljande".
            Senast ändrad av ElCamino; 2012-03-31, 10:04.

Kommentera

Ursprungligen postat av odevetu Visa inlägg
              Vad skulle Fisherman-modellen med ex. en Yamaha 25Hk landa på ungefär då?
              Tål dom lite grövre sjö ex. vid östkustfiske, eller är dom mer lämpade till insjöar?

Hej Mattias
              Våran Fisherman 145CS skulle funka utmärkt men skulle nog satsa på en ut av våra andra större båtar som tex Lunkern eller Navigatorn. Vi kommer även presentera en ny modell inom kort som kommer vara klockren för lite större öppna vatten som ligger mitt i mellan dessa modeller. Vi kommer även köra en drive med riktigt bra priser med motorer som kommer upp nu i veckan.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av Cannonball, 2012-03-07, 20:43
              1 251 svar
              102 459 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg Piscantur stercore  
              Startad av Markusth, 2012-12-07, 15:48