Ursprungligen postat av HenkeW
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Så gick det-tråden (tidigare "Varför inte ge en ros?")
Collapse
Detta är ett klistrat ämne.
X
X
-
Vill bara meddela att användaren THX1138 nu är bannad pga multipla nick som även de är bannade.C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Bergman Visa inläggVill bara meddela att användaren THX1138 nu är bannad pga multipla nick som även de är bannade.
Bra jobbat Bergman !
Kommentera
-
Som någon var inne på är en enkel försiktighetsåtgärd är att be om ett foto på en giltig ID-handling innan man genomför en affär. Har man rent mjöl i påsen så borde inte det vara något problem. Jag har lagt till den infon i "gula rutan" här ovan.C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Bergman Visa inläggSom någon var inne på är en enkel försiktighetsåtgärd är att be om ett foto på en giltig ID-handling innan man genomför en affär. Har man rent mjöl i påsen så borde inte det vara något problem.
Bergman, Jag tycker att du gör ett mkt bra jobb med att försöka jaga alla idioter som hänger här och som försöker lura folk och till och med lyckas du med att banna dom innan de lyckas, men du bara "hostar" en sida.
Hur mkt ansvar ska du ta på dig då?
Häls /T
Kommentera
-
Ursprungligen postat av tonyex Visa inläggDet är helt otroligt att man ska behöva ta sådana drastiska åtgärder för att kunna byta några fiskeprylar med varann. Vart är vi på väg?
Bergman, Jag tycker att du gör ett mkt bra jobb med att försöka jaga alla idioter som hänger här och som försöker lura folk och till och med lyckas du med att banna dom innan de lyckas, men du bara "hostar" en sida.
Hur mkt ansvar ska du ta på dig då?
Häls /TC&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Kommentera
-
För att liva upp stämningen lite, så vill jag tacka Snäckan för en mycket smidig affär, en kanonbra köpare!
Kommentera
-
Och för att dra ner den igen så vill jag gnälla lite på HenrikHagman här på forumet.
Köpte en 5601c JB utav honom i våras. Jag skickade över pengarna, fick bekräftat att dom hade kommit fram och han skulle skicka rullen samma dag. Det gick ett par veckor och ingen rulle. Jag mailade honom och frågade vad som var på gång och då sa han att han hade fått tillbaka rullen och att han skulle skicka den igen.
Det gick ytterligare ett par veckor och varpå jag mailade igen. Jag mailade och sa att om han hade fått tillbaka rullen en gång till så ville jag ha pengarna tillbaka och han svarade att han skulle sätta över pengarna samma kväll. Nu har det gått 1½ månad sedan dess och jag har sett till varken pengar eller rulle och jag har inte fått några svar på mina mail.
Tråkigt!
Kommentera
Foton
Collapse
-
av frajHej!
Kollar intresset för ett Gloomis NRX+ 872s jwr 7'3 i nyskick. Slutsålt överallt och...5 Foton-
Kanal: Säljes - Fiskesnack.com
2024-11-10, 17:15 -
-
av frajHej!
Kollar intresset för ett Gloomis GLX 841s sjr i absolut nyskick!
Oerhört...3 Foton-
2024-11-07, 22:59 -
-
av snigelkolaTänkte se om det kan finnas något intresse för den här lilla pärlan eftersom den i princip aldrig kommer...6 Foton
-
2024-11-03, 21:27 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Cannonball, 2012-03-07, 20:43
|
1 251 svar
102 266 visningar
0 gillar