Söker gängade quivertips typ drennans eller liknande allt av intresse!! Behöver även extra spolar till shimano 5010 (de med silverkant) BETALAR MYCKET BRA för dessa......skicka ett PM eller maila mig på pontus_i@hotmail.com
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Gängade quivers+ extra spolar 5010
Collapse
X
-
I think I fish, in part, because it's an anti-social, bohemian business that, when gone about properly, puts you forever outside the mainstream culture without actually landing you in an institution. It's a nice position. No one considers you to be dangerous, but very little is expected of you.
- John Gierach
-
Får kanske bli att beställa därifrån då, men tycker de har dålig service(tar sån tid innan man får det) tänkte det måste ju finnas någon "gammal" specimenräv som har några quivertips liggandes, det är ju inte direkt på "modet" och ha sådana hehe
Kommentera
-
Ursprungligen postat av N-R-G Visa inläggFår kanske bli att beställa därifrån då, men tycker de har dålig service(tar sån tid innan man får det) tänkte det måste ju finnas någon "gammal" specimenräv som har några quivertips liggandes, det är ju inte direkt på "modet" och ha sådana hehe
EDIT; Glömde ju att du inte handlar av annat än svenska handlare...sigpic
Kommentera
-
My last Leslies order, four working days. Plus the new website lests you see there stock in real time, very handy!I think I fish, in part, because it's an anti-social, bohemian business that, when gone about properly, puts you forever outside the mainstream culture without actually landing you in an institution. It's a nice position. No one considers you to be dangerous, but very little is expected of you.
- John Gierach
Kommentera
-
Flodebanan: va menar du med de??
Shanghai Lilly: Beställde av dem nu, så får hoppas det kommer fram i tid....Har köpt av dem 2 gånger innan första gången var det ett par rullar samt en väska tog ca 2-3veckor och sist så hade de packat mitt paket fel (2gånger) så det tog ca 2månader innan jag fick det, samt att de har tagit lång tid för dem att svara på mail (typ en vecka) föredrar Tacklebox.co.uk lite dyrare men grejorna kommer direkt efter att man beställt det, får hoppas leslies har blivit bättre:-)
Kommentera
-
I’ve had few hassles in the past, due only to stuff not being in stock, but the new website with a real time account of what’s in stock, or if its out, plus when its due in, takes the stress out the whole business of ordering over the net, for both Leslies and there customers, I think all shops on-line should follow suit.
Did you order a swing tip as well?
//WI think I fish, in part, because it's an anti-social, bohemian business that, when gone about properly, puts you forever outside the mainstream culture without actually landing you in an institution. It's a nice position. No one considers you to be dangerous, but very little is expected of you.
- John Gierach
Kommentera
Foton
Collapse
-
Hej! Jag söker efter ratten till justeringen av slirbromsen på min Abumatic 145. Rullen är från 1966,...2 Foton
-
Kanal: Köpes
2024-09-22, 12:00 -
-
av UnodostresLetar efter en Ambassdeur 5501 cs helst i lila eller orange men andra färger kan också vara interesant....4 Foton
-
2024-09-02, 12:11 -
-
Hej! Till min ABU MATIC 145, trotjänare inköpt 1966, behöver jag justerskruven till slirbromsen....1 Foto
-
2024-06-13, 14:40 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Daniel Henriksson, 2015-12-11, 16:34
|
1 svar
1 119 visningar
0 gillar