ron thompson carbo stick 5/6 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

ron thompson carbo stick 5/6

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• ron thompson carbo stick 5/6

3delat, hela spöt eller enbart toppen.

nämen! ett R.T som gått av???
    Mörkö

Kommentera

Jag skulle ta illa upp över att du stör min tråd om det du skrev inte var så roligt

Är det vanligt med rt spön? borde jag byta upp mig när spöt endå är allt utom begravet? jag ville skaffa samma för att det ingick i mitt set, en skicklig kille sa att det var bra och jag gillar hur det känns. (fast jag provade loop adventure en gång, och det var skönare)

Personligen tycker jag att dyrare spön är skörare. Mina billiga fish logic är oförstörbara men de väger däremot mycket. Mina lite dyrare är lättare men tunnare och bräckligare. Finns det nått bra flugspö som tål mycket stryk vid klass 5/6?

Kommentera

Ursprungligen postat av ramsis_iv Visa inlägg
        Jag skulle ta illa upp över att du stör min tråd om det du skrev inte var så roligt

Är det vanligt med rt spön? borde jag byta upp mig när spöt endå är allt utom begravet? jag ville skaffa samma för att det ingick i mitt set, en skicklig kille sa att det var bra och jag gillar hur det känns. (fast jag provade loop adventure en gång, och det var skönare)

Personligen tycker jag att dyrare spön är skörare. Mina billiga fish logic är oförstörbara men de väger däremot mycket. Mina lite dyrare är lättare men tunnare och bräckligare. Finns det nått bra flugspö som tål mycket stryk vid klass 5/6?
        Finns inga spön som klarar slag med järnrör och bilddörrar, tyvärr. Men RT brukar vara väldigt generösa med reklamationer om dom inte beror på något av ovan typ.

RT är lite ojämn kvalite, men när man väl hittar grejor som håller är det en svårslagen pris/produkt kombination.
        sigpic

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av Daniel Henriksson, 2015-12-11, 16:34
        1 svar
        1 120 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg Stranger