Köpes: Ambis med antibacklash till sonen - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Köpes: Ambis med antibacklash till sonen

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Köpes: Ambis med antibacklash till sonen

jag vill ge min 4-åriga son det finaste en far kan ge, nämligen en ambis. men för att hans redan stora fiskeintresse ska bibehållas så måste den ha antibacklash. så sitter ngn på en sådan rulle så tveka inte att sälja den till främjandet av en vettig rullkulturs välbevarande. skriv ditt rimliga pris och var /hur jag kan kontakta dig.

PS. då detta kan vara känsligt, så kan givetvis hela transaktionen ske anonymt)
    achilles

Brokeback Fishing Team

http://gaydogpikehonkeys.spaces.live.com/photos/

--------------------------------------------------
    \m/

ALQ du har pm
    [FONT=Verdana]//Flugspöviftaren[/FONT]

Kommentera

Ursprungligen postat av ALQ
      jag vill ge min 4-åriga son det finaste en far kan ge, nämligen en ambis. men för att hans redan stora fiskeintresse ska bibehållas så måste den ha antibacklash. så sitter ngn på en sådan rulle så tveka inte att sälja den till främjandet av en vettig rullkulturs välbevarande. skriv ditt rimliga pris och var /hur jag kan kontakta dig.

PS. då detta kan vara känsligt, så kan givetvis hela transaktionen ske anonymt)
      Fult att skylla på barnen! Säg som det är; att du är trött på eviga skatbon. Ärlighet varar längst.

Kommentera

Ursprungligen postat av Dr Müller
        Fult att skylla på barnen! Säg som det är; att du är trött på eviga skatbon. Ärlighet varar längst.

kryp fram ur garderoben nu! trots att du tycker att det är läskigt med "riktiga" rullar, så bör det vara dags för även dig att gå vidare. sälj nu din antibacklashrulle för en modest penning!

PS som jag skrev så kan vi sköta affären "snyggt", så ingen behöver få reda på det.
        achilles

Brokeback Fishing Team

http://gaydogpikehonkeys.spaces.live.com/photos/

--------------------------------------------------
        \m/

Kommentera

Been there done that!
          Stor varning - Du kan inte nog underskatta vad en fyraåring kan ställa till med när det gäller ryck och knyck, och ett AB missfoster hjälper inte.
          Reda ut trassel, även om det är pappa som gör det, får vilket barn som helst att ge upp.

Skaffa en Abumatic 170, finns på tradera, och införskaffa en klassisk skönhet att ställa på hyllan "i väntan på att han blir en stor sportfiskare".
          Hyllvärmaren kan man sen i sällskap med pojken trimma till oigenkännlighet så den är racefärdig lagom till 12års åldern.

- Gissa vad jag har gjort?
          www.utreel.com

Kommentera

Tvingat din unge att kasta med en AB.. :P
            Deluxe lures thats my work.

Kommentera

En god kamrat lät sig grundluras för ett par år sedan... tråkig historia det där...
              www.utreel.com

Kommentera

hade en sån rulle den funkade bra till ismete när funktionen var urkopplad... :P
                Deluxe lures thats my work.

Kommentera

kryp fram ur garderoben nu! trots att du tycker att det är läskigt med "riktiga" rullar, så bör det vara dags för även dig att gå vidare. sälj nu din antibacklashrulle för en modest penning!

PS som jag skrev så kan vi sköta affären "snyggt", så ingen behöver få reda på det.
                  Hobbypsykolog som jag är börjar jag skönja ett mönster. Klart du måste ha en Ambassadeur AB. Passar ju finfint till din Iteracykel och dina Tracksband.

Kommentera

jag vill ge min 4-åriga son det finaste en far kan ge.........
                    Bla, bla, bla... Skippa tugget ALQ. Alla på detta forum fattar väl att det är du själv som ska ha den rullen. Lika bra att du medger detta, annars blir det så in i h-vete pinsamt när nån kommer på dig när du står och kastar med en sådan rulle

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Daniel Henriksson, 2015-12-11, 16:34
                    1 svar
                    1 108 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Stranger  
                    Startad av BrainDisorder, 2020-09-14, 17:07