Jag har 2 st moddade Pig Jr enligt bild att byta bort, dessa är omgjorda från Pig Jr Deep. Alltså tagit bort hakskeden och viktat om dem. Red Bandit är viktad som en Susp och den grönaktiga är viktad till mer snabbsjunkande.
Har fiskat med flera stycken liknande och det har funkat klockrent, men nu drar jag ner på jerkandet och går över till gummi istället.
De går kanske inte 100% som en original Pig susp men väldigt likt, oregelbundet fram och tillbaka åt alla olika håll.
Dessa 2 har knappt varit i vattnet, sitter Eagle Claw-krokar på dem som är nya men kanske har lite rostfläckar efter att ha legat i draglådan.
Dessa byter jag bort mot något av nedanstående:
Zam Z Tail
X-Buster
Pig-Tail
Eller kanske något annat kul, något med gummi....mmmmm....
Jag är inte intresserad av att byta till mig någons överblivna fru, inte heller några överflödiga husdjur.
Har fiskat med flera stycken liknande och det har funkat klockrent, men nu drar jag ner på jerkandet och går över till gummi istället.
De går kanske inte 100% som en original Pig susp men väldigt likt, oregelbundet fram och tillbaka åt alla olika håll.
Dessa 2 har knappt varit i vattnet, sitter Eagle Claw-krokar på dem som är nya men kanske har lite rostfläckar efter att ha legat i draglådan.
Dessa byter jag bort mot något av nedanstående:
Zam Z Tail
X-Buster
Pig-Tail
Eller kanske något annat kul, något med gummi....mmmmm....
Jag är inte intresserad av att byta till mig någons överblivna fru, inte heller några överflödiga husdjur.
Kommentera