Hallå gubbar!
Jag vill bli av med lite saker som skaver i lådorna, jag är ute efter trä och kanske även plastbeten med färger och utföranden som är gångbara i Blekinge, shallowbeten har alltså förtur. Big Bandits och Bustrar är mindre intressanta likaså de flesta mjukbetena.
Edit: Eelsen kan jag tänka mig att byta mot BB eller BJ shallows i passande färger, likaså de andra billigare betena, sunt förnuft gäller ;-)
På bilderna:
Westins jätte, stora papegoj
Phantom tail firetiger
¤borta Wabull, perch ¤borta
Phantom, pimp my lure!!!
¤borta Alien Eel, grön och svart borta¤
Hellhound, röd sillaben
Smuttly, regnbåge
¤borta Fox slim dolphin ¤borta
¤borta Pig 6 susp bleeding sucker, utan rassel borta¤
¤borta Pig 6 susp crappie, utan rassel borta¤
Piketime sickly
Smuttly dog
Cobb frog (tack flode för upplysningen)
Westins jätte, liten abborre
Har mer skit som jag kan tänka mig att bli av med om nån sitter på Svenska eller jänkarträbeten som går grunt och växlar i brunt/svart sådär, you do the maths.
Jag vill bli av med lite saker som skaver i lådorna, jag är ute efter trä och kanske även plastbeten med färger och utföranden som är gångbara i Blekinge, shallowbeten har alltså förtur. Big Bandits och Bustrar är mindre intressanta likaså de flesta mjukbetena.
Edit: Eelsen kan jag tänka mig att byta mot BB eller BJ shallows i passande färger, likaså de andra billigare betena, sunt förnuft gäller ;-)
På bilderna:
Westins jätte, stora papegoj
Phantom tail firetiger
¤borta Wabull, perch ¤borta
Phantom, pimp my lure!!!
¤borta Alien Eel, grön och svart borta¤
Hellhound, röd sillaben
Smuttly, regnbåge
¤borta Fox slim dolphin ¤borta
¤borta Pig 6 susp bleeding sucker, utan rassel borta¤
¤borta Pig 6 susp crappie, utan rassel borta¤
Piketime sickly
Smuttly dog
Cobb frog (tack flode för upplysningen)
Westins jätte, liten abborre
Har mer skit som jag kan tänka mig att bli av med om nån sitter på Svenska eller jänkarträbeten som går grunt och växlar i brunt/svart sådär, you do the maths.
Kommentera