Bytes: Jerkar och ytbeten mot nåt kul - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bytes: Jerkar och ytbeten mot nåt kul

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av ALQ
    har nu fått en lipgrip, ett berkley series one och lite nya fina beten. det finns fortfarande några beten kvar. har ytterligare en twin finn och en röd/svart manta som ska in på bilden.

det sket sig med lodet, så om ngn har ett lod att byta bort (mot beten, rullar eller spön) så är det bara att höra av sig.

uppdaterad!
    achilles

Brokeback Fishing Team

http://gaydogpikehonkeys.spaces.live.com/photos/

--------------------------------------------------
    \m/

Kommentera

Hejsan!
      Kan du vara intresserad av ett 11 fots ABU Boron haspelspö? Kastvikt 30-60g använt tre gånger totalt och i fullständigt nyskick. Jag kan hämta och lämna hos dig i stockholm. Ingen frakt inget krångel. Jag är intresserad av dina två mantor och thrillern.
      Klistrar in nedan var BeBest hade för uppgifter om spöt i en gammal bytes annons jag haft inne.

Boronspöserien presenterades så här i Napp & Nytt 1998.

”Abu Boron är ännu en ny elegant spöserie som har ett klassiskt utseende, samtidigt är det byggt utifrån en klinga av modernaste slag.
      Klingan är en kombination av grafit och boronfiber. Boronfibern ger spöet en mycket snabb och spänstig aktion utan eftervibrationer.
      Boron-serien har ett unikt ellipsformat korkhandtag, ett s.k. Ergo-Grip för ett säkert och bekvämt grepp.
      I serien finns längder och aktioner för ultralätt haspelfiske upp till spön för det tyngre kustfisket.
      Abu Boron är en spöserie som tilltalar både esteten och praktikern och har allt som krävs vid fiskevattnet och lite till.”

Kataloguppgifter:
      ”Abu Boron ABS110-3 mediumaktion, 335cm, rakt Ergo-Grip i kork, 9 Hardloy-spöringar, betesvikt 30 - 60g, tygfodral, vinröd färg. ”
      Katalogpris 945.

Jag har ett Boron-spinnspö i viktklass 15 - 40 och det är ett mycket skönt spö att kasta och drilla fisk med. Och det är snyggt också!
      -------------------------------------
      -·-·´¯`·.¸(¯`·.¸ mEnt ¸.·´¯)¸.·´¯`·-·-
      -------------------------------------
      [FONT=Georgia]En bra chili skall brännas två gånger![/FONT]

Kommentera

Ursprungligen postat av mEnt
        Hejsan!
        Kan du vara intresserad av ett 11 fots ABU Boron haspelspö? Kastvikt 30-60g använt tre gånger totalt och i fullständigt nyskick. Jag kan hämta och lämna hos dig i stockholm. Ingen frakt inget krångel. Jag är intresserad av dina två mantor och thrillern.
        Klistrar in nedan var BeBest hade för uppgifter om spöt i en gammal bytes annons jag haft inne.

Boronspöserien presenterades så här i Napp & Nytt 1998.

”Abu Boron är ännu en ny elegant spöserie som har ett klassiskt utseende, samtidigt är det byggt utifrån en klinga av modernaste slag.
        Klingan är en kombination av grafit och boronfiber. Boronfibern ger spöet en mycket snabb och spänstig aktion utan eftervibrationer.
        Boron-serien har ett unikt ellipsformat korkhandtag, ett s.k. Ergo-Grip för ett säkert och bekvämt grepp.
        I serien finns längder och aktioner för ultralätt haspelfiske upp till spön för det tyngre kustfisket.
        Abu Boron är en spöserie som tilltalar både esteten och praktikern och har allt som krävs vid fiskevattnet och lite till.”

Kataloguppgifter:
        ”Abu Boron ABS110-3 mediumaktion, 335cm, rakt Ergo-Grip i kork, 9 Hardloy-spöringar, betesvikt 30 - 60g, tygfodral, vinröd färg. ”
        Katalogpris 945.

Jag har ett Boron-spinnspö i viktklass 15 - 40 och det är ett mycket skönt spö att kasta och drilla fisk med. Och det är snyggt också!

hej! tyvärr, jag kör uteslutande med multirullar. men tack för förslaget.
        achilles

Brokeback Fishing Team

http://gaydogpikehonkeys.spaces.live.com/photos/

--------------------------------------------------
        \m/

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av Classe69, 2023-05-10, 20:00