Har ett komplett havsfiske set som jag antagligen inte kommer att använda mer .
Prylarna är använda en gång i april förra året på vrakfiske utanför ystad med andra ord så är det toppskick.
Spöet är ett Shimano Catana Lite 20-30 LBS, Det är delbart i handtaget.
Rullen är en DAM Steelpower 431RH komplett med flätlina och orginal sprängskiss/kartong.
Pilkarna är kinetic miljöpilken samtliga på 300 gr och med bläckfisk på alla. Jag använde endast de silvriga så det är bara en pilk som är använd, resten är nya
4 st Gröngula
2 st rödsvarta
7 st silver
3 st parrot
Följer även med en hel del upphängare, lekanden, beteslås samt en betesbox.
Jag kan tänka mig att byta mot vad som helst! Helst flugfiske prylar men även jerk eller annan gäddutrustning. Kom med förslag!
Prylarna finns i jönköpingstrakten.
Har ni andra förslag på byten så fram med det jag är inte omöjlig bara jag får något som jag kommer att använda.
Ni når mig via PM , svar i tråden eller på min mail.
Pipefixer81@yahoo.se
Mvh Per Edberg
SHIMANO CATANA

SAM STEELPOWER

KINETIC MILJÖPILKEN

SORTIMENT BETESLÅS

UPPHÄNGARE
Prylarna är använda en gång i april förra året på vrakfiske utanför ystad med andra ord så är det toppskick.
Spöet är ett Shimano Catana Lite 20-30 LBS, Det är delbart i handtaget.
Rullen är en DAM Steelpower 431RH komplett med flätlina och orginal sprängskiss/kartong.
Pilkarna är kinetic miljöpilken samtliga på 300 gr och med bläckfisk på alla. Jag använde endast de silvriga så det är bara en pilk som är använd, resten är nya
4 st Gröngula
2 st rödsvarta
7 st silver
3 st parrot
Följer även med en hel del upphängare, lekanden, beteslås samt en betesbox.
Jag kan tänka mig att byta mot vad som helst! Helst flugfiske prylar men även jerk eller annan gäddutrustning. Kom med förslag!
Prylarna finns i jönköpingstrakten.
Har ni andra förslag på byten så fram med det jag är inte omöjlig bara jag får något som jag kommer att använda.
Ni når mig via PM , svar i tråden eller på min mail.
Pipefixer81@yahoo.se
Mvh Per Edberg
SHIMANO CATANA
SAM STEELPOWER
KINETIC MILJÖPILKEN
SORTIMENT BETESLÅS
UPPHÄNGARE
Kommentera