Bortskänkes/Bytes: Flytoveraller - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bortskänkes/Bytes: Flytoveraller

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Bortskänkes/Bytes: Flytoveraller

Har två gamla flyoveraller jag inte vill ha längre.

Båda är "seahawk" flytoveraller. en i XL och en i XXXL.

Jag och polarn köpte dem på Berras rea typ 5 år sen. Det redan nedsatta priset var då 1000 kr.

Jag har på mig den större på en gäddbild från i höst i fotoalbumet, om någon är intresserad av hur de ser ut.

Båda är i bruksskick. Använde den större senast vid helgens havsöringsfiske. Det var då jag bestämde mig för att köpa en ny. Det blev en Sunridge semiventilerad efter noga övervägande.

Jag vill igentligen bara bli av med dem. Men om någon är intresserad av att byta dem mot något så vore det trevligt. Jag är extremt öppen för förslag .

Jag är intresserad.....

Jag skulle bli överlycklig om jag fick en flytoverall av dig. Den i sizen xl skulle sitta som en smäck på mig. Vänligen skicka mig ett mail om det fortfarande är aktuellt. Det går att nå mig på "mthpo03@student.vxu.se".

Kommentera

Jag kan också vara intresserad av den i XL storlek. Jag tror att den kan passa bra: jag är 1,75 m och ~85 kg. Vad tror du?

Beskriv den mer och du kan skicka mail på CDan. Tack!
      Tight lines!
      CDan

Proffs på att lära masken att simma.

Kommentera

Byta XL overallen mot en aldrig använd multirulle. Märke "Ron Thompson, mission baitcasting reel - KBC1860 GL". Har legat och skramlat länge i min fiskeväska.

Fick med den när jag köpte ett jerkspö. Rullen är inte en A-rulle så att säga. Ej att jämföra med ambassadör osv....

Kommentera

wtf? raderades min post?

Jag är en trippel X L, men har tyvärr ingen att erbjuda i utbyte, men jag befriar dig gärna från din XXXL.

Har iofs en Rapala wobbler sliver, som jag inte använder... lång som en avbetalning är den
          Senast ändrad av fogelberg; 2005-01-06, 15:23.

Kommentera

XLen är bortskänkt. Min kusin ville ha den.

Fogelbro. Du kan få XXXL overallen. Problemet är bara att du bor i en bit från stockholm. Har inte direkt energi att posta den. Har du någon i stockholm som kan hämta den?

Kommentera

Ursprungligen postat av SMaster
              XLen är bortskänkt. Min kusin ville ha den.

Fogelbro. Du kan få XXXL overallen. Problemet är bara att du bor i en bit från stockholm. Har inte direkt energi att posta den. Har du någon i stockholm som kan hämta den?
              har tyvärr ingen däruppe.
              Om du skulle få ork att skicka så betalar jag postavgiften givetvis, lägg den i ett sverigepaket eller vad det heter, det där gröna.

Kommentera

lägg några simpla kronor emellan de e ju iaf en flytoverall. typ 100 spänn för postningen eller va de nu kostar. flytoverall är ju iaf en flytoverall. bra eller dålig...
                //Me

Kommentera

SMaster, du har PM

Kommentera

hejsan....
                    flytoverallen i strl XXXL e ja kanske sugen på....
                    Är inte blyg för att åka te huvudtaden å kanske byta den mot en hundring....
                    finns den kvar så är det intresant annars hoppas ja nyblivne ägaren blir glad

Mvh Andreas
                    Dont u ever argue with an idiot cause he/she will only drag u down to his/hers level and beat u with experience

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
                    X