Canada aug-sep 2012 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Canada aug-sep 2012

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Canada aug-sep 2012

    Gabriel Hetar jag & håller på att anordna en jaktresa till Canada.
    Jag har en barndomskompis som är jakt & fiskeguide & genom honom så har jag fått ett kalaspris på en resa.
    Upplägget är att vi är 5 jägare & 4 fiskare för att få de bra pris han erbjuder, jaktplatserna gick på 5 min
    Men problemet är att vi inte känner några fiskare så om det är ett gäng från detta forum som är intresserade så är det bara att skicka ett meddelande till mig för mer info.

    Så här skriver dom om fisket:

    Fisket i Nestor falls, Ontario

    Vi har fiskarna uppdelande på 4 man per båt/guide. Båtarna är ultra moderna med 175 hästars Evinrude och har både ekolod och live wells så fisken kommer i land levande. Guiderna har över 20 års erfarenhet att guida i Lake of the Woods och Kakagi Lake. I Kakagi Lake så kommer ni att fiska insjö öring medans i Lake of the Woods så kommer ni fiska muskilounge(världen största fisk av gädd familjen), gädda, amerikansk gös(walleye) och small mouth bass. Fisket uppe i Kanada är helt enormt och natur upplevelsen fantastisk. Ni kommer att få se havs örn, turkey buzzards och massa fåglar. Ni kan också få se vitsvans hjort, björn och älg när ni är ute och fiskar. Luncherna tillagar guiderna på någon kobbe och är givetvis någon sorts fisk. Ni behöver inte ha med någon fiske utrustnig för guiderna har allt. Ni få givetvis ta med er eran egen utrustnig ifall ni vill.
    Möjlighet finns åxå att flyga ut på dagsturer till sjöar som är i princip ofiskade för en billig penning.
    Senast ändrad av Cerastes; 2011-05-10, 15:14.

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Makro, 2011-06-14, 10:12
9 svar
1 451 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Alman
av Alman
 
Startad av olander91, 2011-10-18, 09:20
6 svar
1 441 visningar
0 gillar
Senaste inlägg kalyl
av kalyl
 
Startad av Sjöstrand, 2015-05-12, 15:35
3 svar
1 001 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Sundström76  
Startad av Husse0416, 2017-05-07, 20:36
3 svar
467 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Fiskefuralles  
Startad av johanbergqvist, 2017-11-22, 17:33
2 svar
467 visningar
0 gillar
Senaste inlägg islanddrip  
Arbetar...
X