Hej.
Håller på och planerar inför sommarens långtur.
JObbar just nu i Oslo för att få ihop stålar till resan.
Iaf. Tänkte kolla intresse för att paddla ut i vildmarken och flugfiska sig ner i landet.
Upptäcka nya vatten från kajak lr kanadensare.
Jag håller på och kollar olika möjligheter och vattendrag, har en vän som åker med och kör ner bilen till turens slut.
Det är praktiskt med kanadensare, men så jädra mycket härligare med kajak.
Vart resan ska gå är ännu inte klart, men det bestäms lite senare.
Kommer göra ett videoprojekt av resan + lägga in andra intressen som naturfoto och klättring ( bouldering )
Jag är en 26 årig kille som bor i Oslo och tro det lr ej gillar flugfiske och paddling=)...
Hör av er om det skulle vara intressant att spendera 2-3 veckor i svenska vildmarken med harr och öring...
Håller på och planerar inför sommarens långtur.
JObbar just nu i Oslo för att få ihop stålar till resan.
Iaf. Tänkte kolla intresse för att paddla ut i vildmarken och flugfiska sig ner i landet.
Upptäcka nya vatten från kajak lr kanadensare.
Jag håller på och kollar olika möjligheter och vattendrag, har en vän som åker med och kör ner bilen till turens slut.
Det är praktiskt med kanadensare, men så jädra mycket härligare med kajak.
Vart resan ska gå är ännu inte klart, men det bestäms lite senare.
Kommer göra ett videoprojekt av resan + lägga in andra intressen som naturfoto och klättring ( bouldering )
Jag är en 26 årig kille som bor i Oslo och tro det lr ej gillar flugfiske och paddling=)...
Hör av er om det skulle vara intressant att spendera 2-3 veckor i svenska vildmarken med harr och öring...
Kommentera