Hjälp med att planera resa, Klarälven och Norges Sydkust! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hjälp med att planera resa, Klarälven och Norges Sydkust!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Hjälp med att planera resa, Klarälven och Norges Sydkust!

    Hallå!

    Det är så att jag behöver lite hjälp med att planera min familjs husvagnssemester, med inriktning på fiske ( )!
    Nej men det är så att jag är en fiskestollig 15 åring från Båstad som gärna kombinerar familjens semester med fiske.
    Semestern kommer vara 2 å 1½ vecka lång, så jag har tänkt att första veckan ska vi bo vid klarälven så jag kan flugfiska harr och andra veckan ville mina föräldrar till norges sydkust, så jag undrar om det finns något slags fiske man kan testa på där som inte kostar skjortan.
    Men det jag behöver hjälp med är vart det är bäst att bo vid klarälven, har fått höra att sysselbäcks fiskecampings "närsträckor" i klarälven är rätt så dåliga pga av allt fiskande, så jag tänkte att det kanske är bättre att lira på någon annan camping/stad vid klarälven, t.ex Höljes camping som kanske inte lider av ett så hårt tryck av fiskare?
    Men det är norge som är det största problemet då jag inte vet NÅGONTING om norges sydkust, så jag tar gärna emot idéer o tips om fiskeställen eller kanske någon turbåt eller liknande.

    TACK PÅ FÖRHAND! // Jonas


    Fiskarn från båstad!

    www.fiskedepan.se
    www.wittlock.se

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Makro, 2011-06-14, 10:12
9 svar
1 451 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Alman
av Alman
 
Startad av olander91, 2011-10-18, 09:20
6 svar
1 441 visningar
0 gillar
Senaste inlägg kalyl
av kalyl
 
Startad av Sjöstrand, 2015-05-12, 15:35
3 svar
1 001 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Sundström76  
Startad av Husse0416, 2017-05-07, 20:36
3 svar
467 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Fiskefuralles  
Startad av johanbergqvist, 2017-11-22, 17:33
2 svar
467 visningar
0 gillar
Senaste inlägg islanddrip  
Arbetar...
X