Fiskekompis, Linköping! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiskekompis, Linköping!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Fiskekompis, Linköping!

Nu när hösten är här börjar det suga i fisketarmen igen, börjar bli dags att ge sig ut.
    Finns någon som har lust att hänga på?
    Det är ju lite roligare om man är fler. Har båt i Roxen för kortare turer. Provar gärna andra vatten.

Är en "gubbe" på 40, är du/ni i närheten av desamma och sugna på sällskap på fisketuren så hör av er!

hejsan! jag fick en gädda på 14.5kg i roxen perfekt ställe att fiska på..lite svårt att ha en båt där! Fall du gillar fiska abborre ska du testa fiska i rängen fick nyligen en abborre på 1.65kg!

Kommentera

Hej

Jag kan nog tänka mig lite turer på Roxen så småningom..
      (Vågar inte ge mig ut i dagsläget eftersom jag ska ha barn vilken dag som helst)

Är 24 år och har precis börjat fiska som en tok igen efter några års uppehåll..
      Mvh Stefan

Kommentera

Jag är också sugen på att fiska med lite nytt folk Fiskar efter det mesta men mest mete efter färna, fast en tur på roxen tackar man ju inte nej till

Kommentera

Jag heter Marcus, är 23 år och bosatt på min studieort Linköping. Jag har precis hämtat ner lite utrustning från farsan i Stockholm och är nu sugen på att fiska lite här i Östergötland också. Tog en gädda på 8 kg i Stockholms skärgård under påskhelgen och blev då sjukt sugen på att fiska lite här i krokarna också. Det blir ju så lite fiske när jag måste upp till Stockholm för att fiska annars. Har ingen bil (men tar gärna bussen tidigt i ottan) eller båt (eller flytväst för den delen), men sjysst spö, rulle, tafsar och några drag lyckades jag få med mig iaf. Jag är iaf rätt trevlig och kul att fiska med, men håller gärna käft om det fordras av mig.

Självklart står jag för kostnader som kan tänkas uppkomma (bensin osv).

Den som är intresserad av att ta en tur kan ju höra av sig med ett PM kanske.

Mvh Marcus

Kommentera

flugfiske

Hej hej!

Jag har precis återupptagit ett gammalt flugfiskeintresse. Var och fiskade i Skärblacka så sent som idag, kanon fiske!

Om någon vill hänga med hade det varit roligt.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av Makro, 2011-06-14, 10:12
            9 svar
            1 469 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg Alman
            av Alman

Startad av olander91, 2011-10-18, 09:20
            6 svar
            1 464 visningar