Underlig natt/morgon - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Underlig natt/morgon

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Underlig natt/morgon

Efter ett par dagar framför datorn som slutat sent, ca 2:00-3:00. Så fick jag då igår(söndags) för mig att fiska lite för det var så pass länge sedan. Körde lite med liten popper mot solnedgången dock blev det inget napp. Men det räckte att jag såg 2 gäddor efterdraget fast dom högg alldrig att få igång fiskesuget igen.

Efter att inte kunnat somna nu bestämde jag mig för att strunta i att sova och istället ge mig ut ca 5:00 vid soluppgången för att testa fiskelyckan.

Har nån av er nånsin fått en sådan konstig ide eller gjort liknande?

Mvh Axel

haha samma här börja.en kompis och jag bestämmde os att prova på fiske en fin sommar dag vilket vi inte gjort på 5 år.(var en riktigt storfiskare när jag var liten ).sen var jag hooked igen även att vi inte fick nån fisk.Så blivit mycket pengar spenderat på fiske grejer denna sommar och även många mer planerade inköp av utrustning.

.nästan så man ångrar att jag börja fiska.kostar för mycket pengar(prylbög)

Kommentera

Kom hem från krogen vid 5 snåret på morgonen. kl 6 kom polarn och hämtade mig för morgonfiske. Kan säga att jag hade en gris på det passet. Men gick loss.
      Senast ändrad av karki; 2008-08-25, 11:53.
      http://www.silverbums.com

Kommentera

Ursprungligen postat av karki Visa inlägg
        Kom hem från krogen vid 5 snåret på morgonen. kl 6 kom polarn och hämtade mig för morgonfiske. Kan säga att jag en gris på det passet. Men gick loss.
        haha okej:p

kom precis hem nu blev 3fina gäddor och några små aborrar. men blev lite små irriterad på mina poppers, fick hugg kanske 8-10 gånger men inte en ända gädda satte sig :/

aja blev en kanon fiske morgon iaf, fint väder var det med

Kommentera

Jag och tre kompisar tog en svarttaxi hem förra sommaren efter krogbesök fram till 4 på natten. Vi åkte runt i hela sthlm för att hämta flytoveraller, fiskeprylar, spön osv. Bilen var helt cp-full med saker. Han åmade sig som fan och undrade när fan vi skulle ur bilen (priset var ju redan klart). Svaret blev hela tiden: "vi är framme snart"

Väl framme vid marinan går fyra dyngfulla personer in och åker ut med båten (väldigt oansvarsfullt, menmen) Vi får för oss att börja trolla lite, vi tar ett par mindre gäddor och sedan vart det svart. Vi vaknade i en vass några timmar senare med alla fem linorna tvinnade i varann samt en gädda på. Eftyer det åkte vi hem och sov.
          sigpic

Kommentera

Ursprungligen postat av diedose Visa inlägg
            Jag och tre kompisar tog en svarttaxi hem förra sommaren efter krogbesök fram till 4 på natten. Vi åkte runt i hela sthlm för att hämta flytoveraller, fiskeprylar, spön osv. Bilen var helt cp-full med saker. Han åmade sig som fan och undrade när fan vi skulle ur bilen (priset var ju redan klart). Svaret blev hela tiden: "vi är framme snart"

Väl framme vid marinan går fyra dyngfulla personer in och åker ut med båten (väldigt oansvarsfullt, menmen) Vi får för oss att börja trolla lite, vi tar ett par mindre gäddor och sedan vart det svart. Vi vaknade i en vass några timmar senare med alla fem linorna tvinnade i varann samt en gädda på. Eftyer det åkte vi hem och sov.
            hahahahhaahhahahhhahahah den tar fan priset! Men som sagt oansvarigt som fan!
            http://www.silverbums.com

Kommentera

Ursprungligen postat av karki Visa inlägg
              hahahahhaahhahahhhahahah den tar fan priset! Men som sagt oansvarigt som fan!
              Du kan ju förstå hur mkt vi skrattade när vi vaknade.... hehe

Så där perfekt bakfulla och skrattiga!
              sigpic

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av Makro, 2011-06-14, 10:12
              9 svar
              1 469 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg Alman
              av Alman

Startad av olander91, 2011-10-18, 09:20
              6 svar
              1 463 visningar