Fiske/stuga över julhelgen i norr? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiske/stuga över julhelgen i norr?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Fiske/stuga över julhelgen i norr?

Okej, jag vet att det känns långt borta att ens tänka på julen mitt i sommaren, men jag vill vara ute i god tid så jag hinner boka stuga.

Är så tokigt less på dessa julhelger med släkt till förbannelse, skrikande ungar och tom plånbok pg a alla julklappsköp. I år ska sambon och jag "fly fältet".

Någon som har tips och ideér på en härlig vinterstuga som passar att fira jul i? Behöver inte vara någon gigantisk sak då det bara blir jag, sambon samt 2 stora hundar. Kommer vara där cirka 5 dagar. Vill gärna ha tillgång till bastu (i närheten) samt eldstad i stugan. Kan man hyra skoter är det ett plus. Bra vinterfiske är en självklarhet. TV är en fördel för jag är galen i Kalle... .
    Skippar gärna "wärdshusliknande" historier utan vill hellre hyra mer privat eller på en väldigt liten camping. Vi håller oss inom norrbotten samt lappland.

Tacksam för tips!

Ursprungligen postat av trollan Visa inlägg
    Okej, jag vet att det känns långt borta att ens tänka på julen mitt i sommaren, men jag vill vara ute i god tid så jag hinner boka stuga.

Är så tokigt less på dessa julhelger med släkt till förbannelse, skrikande ungar och tom plånbok pg a alla julklappsköp. I år ska sambon och jag "fly fältet".

Någon som har tips och ideér på en härlig vinterstuga som passar att fira jul i? Behöver inte vara någon gigantisk sak då det bara blir jag, sambon samt 2 stora hundar. Kommer vara där cirka 5 dagar. Vill gärna ha tillgång till bastu (i närheten) samt eldstad i stugan. Kan man hyra skoter är det ett plus. Bra vinterfiske är en självklarhet. TV är en fördel för jag är galen i Kalle... .
    Skippar gärna "wärdshusliknande" historier utan vill hellre hyra mer privat eller på en väldigt liten camping. Vi håller oss inom norrbotten samt lappland.

Tacksam för tips!
    Hör med Petter i Rebackudden Hornavan firman heter North Life. Har för ming att dom har några stugor för uthyrning. Fisket efter stor Röding brukar vara kanon kring Jul utanför Rebackudden om isen har lagt det finns även gott om Lake på vissa ställen.

http://teamchar.blogspot.com/

Kommentera

Låter spännande. Är nog något liknande jag tänkt mig. Jag ska kolla upp det närmare, tack för tipset!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av Makro, 2011-06-14, 10:12
      9 svar
      1 471 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg Alman
      av Alman

Startad av olander91, 2011-10-18, 09:20
      6 svar
      1 476 visningar