fiska på hönö... - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

fiska på hönö...

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• fiska på hönö...

Hej! om någon skall fiska på hönö i sommar så skulle jag kunna vara en liten mini guide en dag eller så och visa dom riktigt grymma fiskeplatserna för torsk(inga bamsingar men) horngädda, makrill, havsöring, plattfisk som skrubba,sandskädda och även bergsgylta(men då är det på en holme.)(tog en gylta på 1,08kg idag och igår eller förrgår tog jag en lite mindre på ca 600g men då som "bifångst" när jag fiskade torsk men nu blir det gylta fiske där frammöver. kom på i skrivandets stund att ja tog en blågylta där på ca 600g för ngt årssedan)

//samuel

Hej, jag brukar oftast åka ut till Hönö och fiska har några bra ställen men hade ju varit bra och lära känna nån som bor där, har varit där dom senaste 2 dagarna och dratt upp en hel del fisk såsom gylta makrill torsk. Har du nån msn?

Kommentera

mm det har jag
      (skickar den till dig)
      ursäkta att jag svara lite sent men har varit i åmål tills i natt å fiskat med några kompisar

Kommentera

Hallå jag bor på Hälsö och har börjat fiska lite mer seriöst sista åren så har du tid någon dag så kan vi träfas och snacka lite och kanske ta en tur med båten och fiskal lite

Kommentera

Ursprungligen postat av Fobo Visa inlägg
          Hallå jag bor på Hälsö och har börjat fiska lite mer seriöst sista åren så har du tid någon dag så kan vi träfas och snacka lite och kanske ta en tur med båten och fiskal lite
          mm visst har du msn? skickar ett pm med msn & mobilnr till dig så kan vi höras någon dag. vet bara att jag inte kan på torsdag (14 aug) men annars så borde de flesta dagar passa tills sommarlovet slutar. kommer troligtvis åka till en kompis i mullsjö några dagar under sommarlovet men vet inte när.

Kommentera

Hej
            Känner ni en bra fiskeplats i Hönö (fiska från landet), behöver karta efter jag är inte så ductig att hitta plats?

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av Makro, 2011-06-14, 10:12
            9 svar
            1 469 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg Alman
            av Alman

Startad av olander91, 2011-10-18, 09:20
            6 svar
            1 464 visningar