Fiskepolare runt Södertälje! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiskepolare runt Södertälje!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Fiskepolare runt Södertälje!

Tjoho.

Söker folk som älskar liksom jag att spendera x antal timmar med att fiska, brukar vara ute med syrran och fiska titt som tätt men vi vet ju alla hur en del tjejer kan vara efter några timmar. Nej då, hon brukar inte pipa efter ett par timmar men innan fyra iaf, hehe.

Så nu är jag på jakt efter andra fiskare runt om i Södertälje som man kanske kunde dra iväg och fiska med någon gång, i den här värmen så sitter det fint med lite kall öl och gädda på en klippa.

Kanske kunde samla ett gäng och dra iväg en heldag och ha skitskoj!

Hör av er Telgetokar!

Mvh Danne
    [FONT="Verdana"]Pike Performance, Södertälje![/FONT] | [FONT="Verdana"]Skicka gratis SMS[/FONT]

Tänkte dra ut till Måsnaren tidigt i morgon bitti (fredag) oh hoppas på lite fångst så är det någon som vill haka på, skrik till, annars blir det bara ja.
    [FONT="Verdana"]Pike Performance, Södertälje![/FONT] | [FONT="Verdana"]Skicka gratis SMS[/FONT]

Kommentera

Telgekroken vet du vad det är som de har lagt ut i måsnaren vid de gamla militärbryggerna vid almnäs ? Det är en stor ring ca 150x150m som ligger nästan mitt i sjön.
      Tänkte om de har börjat odla fisk där eller nåt.

Kommentera

Ursprungligen postat av zwempa Visa inlägg
        Telgekroken vet du vad det är som de har lagt ut i måsnaren vid de gamla militärbryggerna vid almnäs ? Det är en stor ring ca 150x150m som ligger nästan mitt i sjön.
        Tänkte om de har börjat odla fisk där eller nåt.
        Ingen aning, jag såg det för första gången idag, trodde först att det var en båthamn (på låångt avstånd) dem smällt upp, funderar på att ta en båt ut dit på söndag om inte imorgon redan oh kolla upp det, dessutom så nappar det bättre bortåt Almnäs, oh som vanligt följer kameran med så slänger upp några bilder i helgen.

Kommentera

Ursprungligen postat av 7Ur5b67r
          Det är vattenledningen som ska gå från Djupdal till Järna
          klart aug 07
          men nu har arbetsflotten på 600 kg blivit stulen så nu vet man inte när det blir klart
          Nån som sett en flotte på rymmen ?
          VA!? Har dem snott en flotte på 600 kg!?

När försvann den då?

Ska ut åt det hållet oh fiska idag men den lär ju knappast vara kvar på sjön, hur svår kan den va att hitta, om den inte ligger i sjön dvs.

Kommentera

Det är ju tamejf-n typiskt, i den här staden får man inte ha något kvar, ett mirakel att ingen har snott hela j-a sjön!

Kommentera

Ursprungligen postat av TelgeKroken Visa inlägg
              Tjoho.

Söker folk som älskar liksom jag att spendera x antal timmar med att fiska, brukar vara ute med syrran och fiska titt som tätt men vi vet ju alla hur en del tjejer kan vara efter några timmar. Nej då, hon brukar inte pipa efter ett par timmar men innan fyra iaf, hehe.

Så nu är jag på jakt efter andra fiskare runt om i Södertälje som man kanske kunde dra iväg och fiska med någon gång, i den här värmen så sitter det fint med lite kall öl och gädda på en klippa.

Kanske kunde samla ett gäng och dra iväg en heldag och ha skitskoj!

Hör av er Telgetokar!

Mvh Danne
              Jag ser det där
              du vill ju bara vara på ett ställe hela tiden ju ...
              "Tålamod är fiskarens bästa egenskap"

Kommentera

Ursprungligen postat av Zuzanne72 Visa inlägg
                Jag ser det där
                du vill ju bara vara på ett ställe hela tiden ju ...

Nu ska du inte va pupp i öga, karlar är mer uthålliga oh tål kyla mer.

Samma ställe hela tiden, nej, men har man väl packat upp oh riggat min 3 spön så känns de jobbigt att plocka ner allt oh leta nytt ställe.

Kommentera

Telgekroken, det är väl Södertälje SFK som arrenderar Måsnaren. Var där på en pimpeltävling för många år sen.
                  Är rätt grung och övergödd till tusen. Fast den kanske blivit bättre sen den tiden. Finns gös men var jag hört är det inga mängder och inga jättar. Hur är borrefisket, är det några grisar. MVH Gurra.
                  Kan ge lite tips om abborrfiske och göstrolling.

Kommentera

Är rätt grund inte grung he he menar jag förstås.
                    Kan ge lite tips om abborrfiske och göstrolling.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Makro, 2011-06-14, 10:12
                    9 svar
                    1 471 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Alman
                    av Alman

Startad av olander91, 2011-10-18, 09:20
                    6 svar
                    1 474 visningar