Vad tror vi om kommande mässa några överraskningar nya spännande beten trender osv?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Sportfiskemässan 15-17 mars 2024 Elmia i Jönköping
Collapse
X
-
Tycker dom skall gå emot strömmen och köra Massa rundgavlade från Svängsta och lägga Plastbitarna (LP-rullar) i papperskorgen :-)
Men jag förstår dom, Svängsta tog fram rullar som håller flera Livstider vid rätt skötsel. Dom Nya LP-rullarna kommer Aldrig kunna matcha livslängden :-)
Och dom vill väl att man skall byta vartannat år som med Mobiler som slutar att få uppdateringar efter ca 2 år :-(
Vart är sammhället på väg när man strävar efter kvantitet istället för Kvalite, som håller Länge.
Det är mina Tankar :-)Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
Flugfiske är en Livs-stil
2016 har jag blivit Multifrälst
- Gillar 2
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Classe69 Visa inläggTycker dom skall gå emot strömmen och köra Massa rundgavlade från Svängsta och lägga Plastbitarna (LP-rullar) i papperskorgen :-)
Men jag förstår dom, Svängsta tog fram rullar som håller flera Livstider vid rätt skötsel. Dom Nya LP-rullarna kommer Aldrig kunna matcha livslängden :-)
Och dom vill väl att man skall byta vartannat år som med Mobiler som slutar att få uppdateringar efter ca 2 år :-(
Vart är sammhället på väg när man strävar efter kvantitet istället för Kvalite, som håller Länge.
Det är mina Tankar :-)
Skulle vara kul om ABU tog med sig lite från museet till mässan.
Personligen kan jag inte säga att det är dålig kvalite på LP men det kanske beror på att jag sköter om dom.
- Gillar 1
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Classe69 Visa inläggTycker dom skall gå emot strömmen och köra Massa rundgavlade från Svängsta och lägga Plastbitarna (LP-rullar) i papperskorgen :-)
Det är mina Tankar :-)
ser hellre dom visar upp massor saker från andra länder (japan)! Helst att Abu,Westin o liknande tråkiga märken inte ens visas där för de får vi ju ändå se i alla svenssonbutiker
vi vill se fränt o nytt om man ska på en mässa!
- Gillar 1
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Julle68 Visa inläggKollade precis utställarlistan. Konstigt att Westin, Rapala, Mojo Boats och bite of bleak inte är med på mässan.
- Gillar 2
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Julle68 Visa inläggJa tyvärr är det en knallemarknad. Jag är mest intresserade av nyheter och kunna se och känna på nya spön och rullar. Men oftast har mässan varit en klubb för inbördes beundran och idoldyrkan.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Julle68 Visa inläggJa tyvärr är det en knallemarknad. Jag är mest intresserade av nyheter och kunna se och känna på nya spön och rullar. Men oftast har mässan varit en klubb för inbördes beundran och idoldyrkan.
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Makro, 2011-06-14, 10:12
|
9 svar
1 478 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]()