Svärfar behöver kompisar i Vänersborg - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Svärfar behöver kompisar i Vänersborg

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Svärfar behöver kompisar i Vänersborg

Mina svärföräldrar har precis flyttat till Vänersborg och svärfar är en riktig storfiskare. Han håller på att tömma Vänern, men börjar bli lite sällskapssjuk. Jag undrar om det finns några klubbar, sällskap, grupper, eller kanske populära fiskeplatser där man kan träffa andra fiskare, mer eller mindre formellt? Eller om det finns någon här som bor i närheten och känner för att bli kompis? Skulle uppskatta vilka tips som helst.

Hej! Kolla in lokala fiskeklubbar i Vänersborg och sök efter Facebook-grupper för fiskare. Populära fiskeplatser vid Vänern är också bra för att träffa andra. Lycka till!

Kommentera

Jag fiskar runt Vänersborg Trollhättan. Dock bara bott här i 3 år så har ingen erfarenhet om själva fisket. Det håller jag på att utforska själv. Är gärna med på någon tur.

Kommentera

Västra Götalands län har ett stort utbud av landskap, inklusive skogs-, fjäll-, slätt- och kustmiljöer. Det finns många kanaler och sjöar här som ger utmärkta chanser för både havs- och sötvattensfiske. Den största sjön är Vänern. Förutom geometry dash många sjöar finns flera bäckar. Öring finns i cirka 10 vattensystem i hela länet, med havsöring i över 200 vattendrag.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av Makro, 2011-06-14, 10:12
        9 svar
        1 468 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg Alman
        av Alman

Startad av olander91, 2011-10-18, 09:20
        6 svar
        1 462 visningar