Tänkte försöka lasta upp en gylta på 2 kg+ i år, någon med mycket dötid som känner sig manad att haka på? Bor i Fjällbacka, tänkte mest hålla mig däromkring på grund av att jag inte har körkort, men har du bil så pyntar jag gärna för hälften av vad det kostar om man ska åka en bit och testa andra platser. Har fått fina firrar på Ramsvik och Tjurpannan så det är annars mest där jag tänkte slösa bort min tid... men inget är omöjligt som sagt.
Det vanliga, 34 år, gift (med en tjej, wow!), inte så överdrivet seriös utan tar det ganska soft med det mesta, ingen C&R fanatiker utan äter mer än gärna upp det mesta som kommer i min väg... bla bla bla. Vill inte åka runt i en bil som låter eurodisco, jag kommer i sådant fall tvinga dig att lyssna på det mest obskyra noisecore/grindcore band jag kan hitta
Det vanliga, 34 år, gift (med en tjej, wow!), inte så överdrivet seriös utan tar det ganska soft med det mesta, ingen C&R fanatiker utan äter mer än gärna upp det mesta som kommer i min väg... bla bla bla. Vill inte åka runt i en bil som låter eurodisco, jag kommer i sådant fall tvinga dig att lyssna på det mest obskyra noisecore/grindcore band jag kan hitta
Kommentera