Snart dags för mässa, i år igen i min relativa närhet vilket alltid är behagligt.
Kommer nog själv besöka mässan fredag och lördag, möjligen även söndagen. Det blir som vanligt mest för att träffa bekanta, hämta/lämna rullar och möjligen
sitta och skruva en stund någonstans inne på mässan.
Blev lite besviken då jag kikade på utställarlistan och inte hittade varken Daiwa eller Normark. Hade stora förhoppningar om att få kika igenom några av Daiwas spön,
haspelrullar och även se om någon av de nya CT SV-rullarna hunnit hit.
Hos Normark ville jag kikat på 2019-års Shimano Vanquish vilken förhoppningsvis blir min nästa haspelrulle, nu kanske det blir import istället.
Får helt enkelt hoppas att någon av butikerna har med sig dessa produkter.
Ska ni gå på mässan?
Vilka förväntningar har ni?
Kommer nog själv besöka mässan fredag och lördag, möjligen även söndagen. Det blir som vanligt mest för att träffa bekanta, hämta/lämna rullar och möjligen
sitta och skruva en stund någonstans inne på mässan.
Blev lite besviken då jag kikade på utställarlistan och inte hittade varken Daiwa eller Normark. Hade stora förhoppningar om att få kika igenom några av Daiwas spön,
haspelrullar och även se om någon av de nya CT SV-rullarna hunnit hit.
Hos Normark ville jag kikat på 2019-års Shimano Vanquish vilken förhoppningsvis blir min nästa haspelrulle, nu kanske det blir import istället.
Får helt enkelt hoppas att någon av butikerna har med sig dessa produkter.
Ska ni gå på mässan?
Vilka förväntningar har ni?
Kommentera