Tromsö med omgivning är sommarens planerade resmål. Jag har dålig koll på vattnen, strömmarna, tidvattnet och bra fiskeställen men ska i alla fall upp dit dom första veckorna av Augusti.
Sambon skulle följa med men hon ska ha valpar, (Ja hundvalpar alltså), så det ser ut som jag drar upp dit själv.
Jag tänkte tälta men Tromsö camping har inte tältplatser med elektricitet!? Kasst!
Stuga ligger på ca 5000:-/vecka så det är lite väl styvt när man åker solo.
Kanske någon är sugen att haka på? Dela soppa och boende? Finns plats för både en o två kajaker extra (kör upp med släp från Skåne). 230 mil så det gäller att rulla på ca 12 tim/dag med bara en övernattning på vägen.
Hälleflundra, kattfisk, marulk, och massor av annat spännande lockar!
Tacksam om någon har hjälp o tips både om fiske och boende.
Sambon skulle följa med men hon ska ha valpar, (Ja hundvalpar alltså), så det ser ut som jag drar upp dit själv.
Jag tänkte tälta men Tromsö camping har inte tältplatser med elektricitet!? Kasst!
Stuga ligger på ca 5000:-/vecka så det är lite väl styvt när man åker solo.
Kanske någon är sugen att haka på? Dela soppa och boende? Finns plats för både en o två kajaker extra (kör upp med släp från Skåne). 230 mil så det gäller att rulla på ca 12 tim/dag med bara en övernattning på vägen.
Hälleflundra, kattfisk, marulk, och massor av annat spännande lockar!
Tacksam om någon har hjälp o tips både om fiske och boende.
Kommentera