Letar tips och idéer kring vart jag och en polare skall åka den 9-11 september 2016 på fiskeresa.
Jag bor i Stockholm, han bor i Falun. Så vi tänkte mötas på vägen någonstans.
Frågan är bara vart vi ska åka?
Vi tänker fiske efter gädda främst.
Har egen båt på trailer med 50hk och frontmonterad elmotor.
Våra planer nu var antingen åka norrut mot Gävle/Söderhamn/Bollnäs eller åka västerut mot Örebrohållet.
Om vi åker norrut mot Gävle/Söderhamn/Bollnäs och så tänker vi kanske gädda i Ljusnan, Varpen, Bergviken, Marmen, eller söderhamn skärgård kanske? Har kikat på fishing in the middle of sweden för att hitta lite inspiration.
Tror ni att det går att dra havsöring längs med kusten i Söderhamns skärgård?
Är det dumt att åka så långt som till Söderhamn, har Gävletrakterna samma utbud? Fiske efter gädda utanför Furuvik?
Bra sjöar osv i de trakterna?
Eller ska vi åka åt Örebrohållet, Hjälmaren eller varför inte Vättern?
Vi letar efter bra fiske, bra ramper och gärna valmöjligheter beroende på väderförhållanden.
Hit med alla era tips och idéer på vart vi ska åka, Vart skulle du åkt?
Jag bor i Stockholm, han bor i Falun. Så vi tänkte mötas på vägen någonstans.
Frågan är bara vart vi ska åka?
Vi tänker fiske efter gädda främst.
Har egen båt på trailer med 50hk och frontmonterad elmotor.
Våra planer nu var antingen åka norrut mot Gävle/Söderhamn/Bollnäs eller åka västerut mot Örebrohållet.
Om vi åker norrut mot Gävle/Söderhamn/Bollnäs och så tänker vi kanske gädda i Ljusnan, Varpen, Bergviken, Marmen, eller söderhamn skärgård kanske? Har kikat på fishing in the middle of sweden för att hitta lite inspiration.
Tror ni att det går att dra havsöring längs med kusten i Söderhamns skärgård?
Är det dumt att åka så långt som till Söderhamn, har Gävletrakterna samma utbud? Fiske efter gädda utanför Furuvik?
Bra sjöar osv i de trakterna?
Eller ska vi åka åt Örebrohållet, Hjälmaren eller varför inte Vättern?
Vi letar efter bra fiske, bra ramper och gärna valmöjligheter beroende på väderförhållanden.
Hit med alla era tips och idéer på vart vi ska åka, Vart skulle du åkt?
Kommentera