Fiskesällskap i Östhammar/Öregrund måndag 20/10 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiskesällskap i Östhammar/Öregrund måndag 20/10

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Jag kan bara instämma med Exxet, vi har sommarstugan uppe i Östhammars trakten. Det är riktigt roligt att ta en fika på altanen och se alla fiske fanatiker komma en efter en och fiska av på ungefär samma platser, oftast inte alltid är det 2-3 båtar som kommer förbi på en dag. Helt ovetandes om vad som hänt på samma plats tidigare under dagen

Tyvärr tycker jag också att fisket blivit sämre med åren, förhoppningsviss fiskar alla Catch & Realase så att det inte dör ut helt. Men att skryta om att det är helt suveränt fiske vatten, tycker jag också är fel då dom senaste åren blivit bra mycket sämre.

Nu vart det visst en anings off topic men kunde inte låta bli att skriva av mig då jag läste vad Exxet också skrivit

Kommentera

Mycket off topic här.
      Dock kan jag inte läsa mig till att varken jag eller någon annan har skrivit att det är "helt suveränt fiskevatten"

Ursprungligen postat av gurreb Visa inlägg
      Jag kan bara instämma med Exxet, vi har sommarstugan uppe i Östhammars trakten. Det är riktigt roligt att ta en fika på altanen och se alla fiske fanatiker komma en efter en och fiska av på ungefär samma platser, oftast inte alltid är det 2-3 båtar som kommer förbi på en dag. Helt ovetandes om vad som hänt på samma plats tidigare under dagen

Tyvärr tycker jag också att fisket blivit sämre med åren, förhoppningsviss fiskar alla Catch & Realase så att det inte dör ut helt. Men att skryta om att det är helt suveränt fiske vatten, tycker jag också är fel då dom senaste åren blivit bra mycket sämre.

Nu vart det visst en anings off topic men kunde inte låta bli att skriva av mig då jag läste vad Exxet också skrivit

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av Makro, 2011-06-14, 10:12
      9 svar
      1 475 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg Alman
      av Alman

Startad av olander91, 2011-10-18, 09:20
      6 svar
      1 491 visningar