Någon som vet om det blir någon fiskemässa på elmia i år? är den flyttad till stockholm? hittar ingen info men läste nånstans att båtmässan ska slå ihop med fiskemässa, då är det väl i göteborg? någon som har koll?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fiskemässa elmia?
Collapse
X
-
-
Det är fortfarande 2013.....Ursprungligen postat av lideri Visa inläggFiskemässan har alternerat mellan Elmia och Stockholm senaste åren så det är helt "normalt" att mässan går i Stockholm i år då det var på Elmia förra året.
Kommentera
-
Varför bumpar du en tråd med gammal info som redan finns i tråden?Ursprungligen postat av Danne-F Visa inläggFiskemässan är i Stockholm/kista i vår se länk http://www.sportfiskemassan.se/
Kommentera
-
Nä. Jag var på elmia i våras och var riktigt besviken. Inte många fynd man kunde göra där som man inte kan hitta i realådan i sin vanliga butik eller någon webbshop.Ursprungligen postat av Carbonara Visa inläggHur är det med priser på spö, rullar och beten? Jag bor utanför Götet och det är en bit upp till Stockholm, är det värt att åka upp om man vill fynda till bra priser?
Sen så finns det ju annat kul att göra (föreläsningar, seminarier, etc) som man inte hittar i realådan. Men att åka gbg - sthlm lönar sig knappast ekonomiskt om man bara vill fynda.
Kommentera
-
Precis som träben säger så är det inga superfynd på det sättet, visst en del saker säljs ut billigare, men det är inte mycket.Ursprungligen postat av Carbonara Visa inläggHur är det med priser på spö, rullar och beten? Jag bor utanför Götet och det är en bit upp till Stockholm, är det värt att åka upp om man vill fynda till bra priser?
Det mesta ligger på butikens ord.pris, och lite lägre, är du bra på att pruta så går det såklart.
Jag har varit på sportfiskemässan de senaste 3 åren och totalt 6 mässor, dragstenen de senaste gångerna har varit att träffa gamla vänner, få nya bekantskaper samtidigt som man får se nya tekniker och utrustning.
Jag bor på västkusten, och det är stor chans att jag åker till mässan iår också, mest för att träffa min gamla klass och en tjej som bor i de trakterna
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Stockholmare åka uppåtav megabuzzDet finns stora gäddor i alla älvar och sjöar uppe i Norrland skulle jag säga. har själv fiskat mycket...1 Foto2026-01-29, 14:23
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Flytringsfiske_Helsingborg, 2022-08-05, 15:24
|
9 svar
716 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg