Sun city predator show. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Sun city predator show.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Var precis på mässan, och det var lagom mycket folk. Inte för mkt för att röra sig där, men ändå välbesökt. Flera bås var riktigt intressant. MittNorges havsfiskefilmer med håkäring på 1000kg var fräck

Kanske rent av blir en tur till imorrn.

Kommentera

Ja ä åxå nyss hemkommen därifrån. Helt ok mässa. Kul att det blev av i år.
      Massa fölk å töla med.

Kommentera

Ursprungligen postat av RobinK Visa inlägg
        Ja ä åxå nyss hemkommen därifrån. Helt ok mässa. Kul att det blev av i år.
        Massa fölk å töla med.
        Kunde ha varit lite större mässa. Men helt ok ändå. Kul att träffa likasinnade (dvs bortom all räddning )
        Fiskesimulatorn var rätt kul också. Jag körde på level5 och det gick bra

Kommentera

Fick tag i det mesta jag ville ha tag i. Nummer ett var en svart Bulldawg, och den hade dom med. Tyvärr hade dom inte alla färger jag ville ha, men fick så jag blev nöjd.

Jävligt trångt var det i alla fall, och är nog bra annars hade det sett allt för tomt ut vid vissa montrar. Alla var vid Söders och Attitude.

En sak som var kul var att min gamle far som hade sågat Tracker båtarna blev ganska så lyrisk när han fick se dom i verkliga livet. Nu kommer det att bli dyrt. Nu måste jag ju bara ha ett riktigt Musky spö. Satana vad skön St. Croix och Musky Innovations var att hålla i. Speciellt Musky innovations.
          Senast ändrad av poppers man; 2013-09-14, 17:42.

Kommentera

Ursprungligen postat av poppers man Visa inlägg
            Fick tag i det mesta jag ville ha tag i. Nummer ett var en svart Bulldawg, och den hade dom med. Tyvärr hade dom inte alla färger jag ville ha, men fick så jag blev nöjd.

Jävligt trångt var det i alla fall, och är nog bra annars hade det sett allt för tomt ut vid vissa montrar. Alla var vid Söders och Attitude.

En sak som var kul var att min gamle far som hade sågat Tracker båtarna blev ganska så lyrisk när han fick se dom i verkliga livet. Nu kommer det att bli dyrt. Nu måste jag ju bara ha ett riktigt Musky spö. Satan vad skön St. Croix och Muskt Innovations var att hålla i. Speciellt Musky innovations.
            Jag lyckades nypa den sista shallowbullen i gäddfärg
            Annars gillade jag Tackle industries niofotare, otroligt lätt och välbalanserat med en classicrulle.

Kommentera

Ja T.I 1-6oz samt den grövre på 3-12oz var ju båda förvånansvärt behagliga att kasta tungt med. Den senare testade jag den större Super D med, väger runt 320g.
              Skitfiske då!!!

Kommentera

Ursprungligen postat av Emil Visa inlägg
                Jag lyckades nypa den sista shallowbullen i gäddfärg
                Annars gillade jag Tackle industries niofotare, otroligt lätt och välbalanserat med en classicrulle.
                Det var väl egentligen ingen direkt rusning efter bullar. Hade velat haft caramell, men dom hade inte med den. Men många som köpte gigantiska jiggar. Köpte en hög såna med.

Tackle industries har jag redan känt på då jag bor i stan. Tyckte Musky innovations var snäppet skönare än St. Croix. Gillade även SG Big Pike och Okuma Evo. Men som skrivit så har jag ju bara hållt dem i handen, ej fiskat med dom. Upplevede inte handtagen som tjocka på varken St. Croix eller Musky Innovations som många gör. Tycker heller inte att de jag höll i hade så korta bakhandtag som det ser ut på bild.

Kommentera

Någon som såg om det var några bra priser på BFT Roots då tänker jag på 6,7 ?

Kommentera

Ursprungligen postat av Cosmoz 08 Visa inlägg
                    Någon som såg om det var några bra priser på BFT Roots då tänker jag på 6,7 ?
                    Jag tror bara att det var Söder som hade billigare än vanligt. I alla fall allt jag köpte av dom var billigare än i butik. Såg inga Roots spön. Kollade iofs inte heller eftter det, har 6.7 an och är mycket nöjd.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Makro, 2011-06-14, 10:12
                    9 svar
                    1 469 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Alman
                    av Alman

Startad av olander91, 2011-10-18, 09:20
                    6 svar
                    1 464 visningar