Sun city predator show. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Sun city predator show.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Här finns all info!

Kommentera

Brukar det vara grymma priser på dessa mässor? Om man mest är intresserad av att handla menar jag.

Kommentera

Ursprungligen postat av jerka123 Visa inlägg
        Brukar det vara grymma priser på dessa mässor? Om man mest är intresserad av att handla menar jag.
        På skräp, ja. Sådant som inte säljer i alla fall. Annars är det standardpriser då de vet att de kommer sälja i alla fall.

Sen kan man ibland göra något fynd såklart men det brukar vara på betesboxar (Ta tre betala för två) eller liknande.

Kommentera

Priserna är väl inte hela världen. Du köper ju fiskegrejer till ordinarie pris i det vardagliga livet.

Kommentera

Fast nu undrade jag ju detta främst av köpintresse, förstår inte varför man inte kan få ställa en sådan fråga? Sen är det ytterst sällan jag köper något till butikspris i det vardagliga livet, jag ger nästan aldrig mer än halva priset för något jag vill ha och sparar enorma pengar i vardagslivet på det mesta som kläder, fiskesaker, litteratur, hem och hushåll.

Vill inte på något sätt låta tjurig men eftersom jag främst var intresserad av att gå på mässan (betala 100kr) för att kunna köpa fiskesaker till ett billigare pris än i butiken så ville jag gärna få svar på den frågan.

Kommentera

Fast nu undrade jag ju detta främst av köpintresse, förstår inte varför man inte kan få ställa en sådan fråga? Sen är det ytterst sällan jag köper något till butikspris i det vardagliga livet, jag ger nästan aldrig mer än halva priset för något jag vill ha och sparar enorma pengar i vardagslivet på det mesta som kläder, fiskesaker, litteratur, hem och hushåll.

Vill inte på något sätt låta tjurig men eftersom jag främst var intresserad av att gå på mässan (betala 100kr) för att kunna köpa fiskesaker till ett billigare pris än i butiken så ville jag gärna få svar på den frågan.
              Är det nån som har skrivit att du inte får fråga det?

Tjurig vet jag inte om jag tycker att du låter men shortfuse. 100 kr är inget i dagens läge. Tänk att få vandra omkring i ett harem fullt av gummi, jerkar, och folk som är lika k*ta på en fiskeart precis om dig, kan inte bli bättre.

Kommentera

Vet inte om det bara var ett rykte, men hörde förra året (när det inte blev något) att om någon hade med sig "spötunnor" eller annan skit så skulle de slängas ut från mässan, men det kan ha varit snack också.

Kommentera

Jag var främst intresserad av att fynda, får se om jag dyker upp. Bor bara en dryg km ifrån Nöjes så det kan bli en lagom promenix

Kommentera

Då är det nog fel mässa tyvärr

Kommentera

Man går väll fan ändå inte på mässor för shoppingens skull eller?
                      Tycker de lite mycke gnäll nu.

Jag går på mässor enbart för å träffa folket. Sen att jag brukar bränna en sisådär 5 lök på mässor är ju bara bonus.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Makro, 2011-06-14, 10:12
                      9 svar
                      1 469 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Alman
                      av Alman

Startad av olander91, 2011-10-18, 09:20
                      6 svar
                      1 464 visningar